Suretær Skrevet 28. mars 2007 #1 Del Skrevet 28. mars 2007 Er du her? Så i utredningståden at du hadde en dårlig dag igår. Hvordan går det idag?Vil bare si til deg at du ikke er alene med tankene dine. forstår så godt hvordan du har det og hvor vanskelig dette er. det tapper en bare for energi og selv om alle sier at men ikke skal tenke på det er det bare helt umulig! Det er jo bare det eneste man ønsker seg, og alle andre klarer det jo, så man sitter virkelig med ekle tanker om at man er unormal som ikke får det til. Jeg synes du skal prøve å tenke som så at nå får dere i hvert fall hjelp og at det ligger litt i hendene på legen. Sånn prøver i hvert fall jeg å tenke nå. Har bestemt meg for å satse alt i 2 pp til, også legge det litt på hylla og nyte våren og sommeren. (hvis jeg klarer) Se på utredningen som et redskap og ikke som noe skummelt. Stor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8799138-agnes/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleVakreAnna Skrevet 28. mars 2007 #2 Del Skrevet 28. mars 2007 Hei du! Så snill du er, som tenker på meg -nå ble jeg glad:) Er litt bedre i dag, har faktisk ikke tenkt sååå mye på det, men måtte jo innom her en tur likevel. Har ikke vært her inne så mye før, sjøl om vi har prøvd en stund, men nå etter vi begynte med utredning og motet mitt har svikta litt, trur jeg nesten ikke jeg hadde klart meg uten disse sidene! Det hjelper så mye å vite at det finnes noen der ute som har det på samme måte, og faktisk skjønner hvor hardt det kan være. Som du sier kan man føle seg både unormal og ganske mislykka, som ikke klarer å bli gravid, når alle rundt ser ut til å bli det så lett som bare det! Det koster en del både energi og humør!! Jeg merker jeg blir veldig sliten av prøvinga, så jeg vurderer litt å ikke prøve så hardt denne pp'n... venter el rett over helga, men kanskje vi bare skal ta det litt som det kommer, ingen pliktsex og rødvin med god samvittighet i påska!!! Så er det jo som du sier, nå som vi er i gang med utredning kan vi prøve å legge ansvaret litt over på andre, det er godt da! Håper du har en fin kveld, her skinner sola enda, det hjelper litt på humøret mitt! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8799138-agnes/#findComment-8799558 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå