Gå til innhold

Testing av barnevogner...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til alle som skal kjøpe vogn: på torsdag kl.20.30 på tv2 hjelper deg skal de teste barnevogne:)

kanskje verdt å se på for dem som vil vite kordan vogne som e sikker og bra!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipset, det skal jeg se! ;-) Har også hørt at det skal være en test i neste "foreldre og barn", som kommer ut i morra (hvis jeg ikke tar helt feil).

Skrevet

NB, bare ikke stol helt på disse testene! Man bør finlese innholdet av testene, og hva vognene scorer bra og dårlig på. Ikke se på total poengsum og "testvinner", for ofte har testene helt andre kriterier enn det vi som brukere har.

F.eks testen av vinterdresser i høst, kom opp med merkelige resultater. Det er store svakheter med slike tester! Men ja, det er litt morsomt å se på! Synd at slike tester har så mye "makt", for det hender ofte at de ødelegger for gode produkter som desverre kommer dårlig ut i tester!

Skrevet

Helt enig med deg 2julibarn. Jeg har Stokke Xplory, og den har jo fått mye pepper, og i tillegg knela den i en forbrukertest, (har forresten aldri hørt at det har skjedd med noen andre... ) Den var også nest best i den samme testen.. Veldig spikende konklusjon... Men selv har jeg erfart at vogna er holdbar og god, tror de fleste Xplory-eiere er enig med meg.

Blir uansett spennende å se testen i kveld :-D

Skrevet

Altså, den testen i Foreldre&Barn som kommer nå er jo bare vogner som ikke selges i Norge omtrent..! Brio Happy gjorde det katastrofalt dårlig, mens testvinneren er en spinkel paraplytrillesak som ikke selges her..! Håpløs test, skulle ønske noen gadd å bruke energi på å utføre relevante tester, ikke bare kjøpe inn tester som alle andre land utfører! F&B og TV2 Hjelper Deg er forresten samme greia, har alltid de samme testene :-)

Skrevet

fikk ikkje med meg programmet, åssen gikk det?

Skrevet

http://www.nettavisen.no/hjelperdeg/article951602.ece

har fulgt mye med på vogner osv osv. og vil vel egentlig si at disse vognene stort sett kanskje ikke er helt representativt for hva som brukes i norge!?!

den ene vogna hadde jeg ikke hørt om engang.

Skrevet

I tillegg er det jo merkelig at de ikke tester en eneste 3-hjuling...?

Samtlige av mine venninner i byene har valgt 3-hjuling.

Vi har kjøpt en teutoniavogn og i følge www.teutonia.com er den Teutonia Rocky vognen gått ut av produksjon....!

Testen var helt elendig!

Skrevet

Signerer elendig test ja, ikke representativt for hva som selges i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...