Jente1980 Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Har prøvd å sende post til deg flere ganger, men får det ikke igjennom:( Vet ikke hva jeg gjør feil?!! Så nå kryper jeg til korset og legger inn en tråd til deg her jeg... Har tidligere her inne på Bim prøvd å få svar på et par sprøsmål jeg lurer på, men uten hell... (har ikke fått med meg at du spår/ser ting!?) Først kan jeg starte med å fortelle deg at jeg har en ganske så utfyllende profil med grei tekst og endel bilder. Jeg heter Ane og er født 260580, og samboer heter Kristian og er født 060283;) Har to spørsmål jeg lurer på: Først og fremst kjønnet på det lille knøttet inni magen min! Gyn på UL klarte ikke å se, typisk siden vi endelig hadde bestemt oss for at vi ville vite, hihi... Kinesisk fødekart sier forskjellig på meg hos Bim og babyverden, og man kan lese seg småtullete på kjerringråd/myter om hva som kan tyde på hvilket kjønn... hihi... Eneste som har holdt seg stabil er ringtesten, den har pendlet hver gang! (noe som skal tilsi at det er en gutt) Men den pendlet på veninna mi og hun hadde en liten jente i magen sin... Så jeg blir ikke klok på noe som helst annet enn at det blir enten eller!!! Så lurer jeg selvsagt veldig på hvor lenge den lille kommer til å ligge inne i hulen sin;) Har termin om 9 dager, 6.april!! Og er suuuper spent! Mamma, lillebror og mammas kjæreste er her fra 4-8 april, hadde vært no å fått da, eller litt før... *ønsketenkning*... Men det er jo fullmåne 2.april... Så jeg har vel et lite håp innerst der inne om at jeg slipper å gå så lenge over UL-termin! Men samtidig så vet man jo at førstegangsfødene ofte går noen dager over. Så viss du klarer å se noe, eller har en magefølelse på mine to forespørsler blir jeg kjempeglad! På forhånd tusen takk for hjelpen! Klem fra en spent Tromsøjente!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå