Gå til innhold

Jeg kan ikke føde nå!!! :(

Anbefalte innlegg

Uansett hvor lei og kjipt det er nå på slutten så må babyen holde seg inne en stund til!! -Så alle som vil må suge fødestøv fra meg!! Mannen min reiste til Danmark med snuppa vår i går, for svigermor (som var på tur) har falt i koma og de tror hun har hjernebetennelse og blodpropp...!! ;( Og svigermor er snillheten selv, så vi har det helt forferdelig nå.. Vi aner ikke om hun kommer hjem igjen, og om hun kommer til å være seg selv hvis hun overlever..

Så nå sitter jeg her alene med 18 dager til termin, uten noen slekt i mils omkrets... Og jeg vil ikke føde alene!! :( Er ikke noe som tilsier at fødselen er i gang heller, enda, men er jo litt redd for at ting skal skje nå... Jeg kunne jo ha blitt med ned til danmark, men tenk om fødselen skulle startet på båten!! -Og sansynligheten for en rask fødsel er stor, siden forrige fødsel gikk unna rimelig kjapt også...

Håper bare at hun våkner snart og at de kan få behandlet henne så fort som mulig, og at hun kommer hjem igjen til oss!!!!!

Måtte bare få det ut...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8798965-jeg-kan-ikke-f%C3%B8de-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff... Nå fikk jeg vondt inni meg.

Håper at alt går bra med svigermoren din og at hun våkner snart. Ikke noe morro når sånne ting skjer.

Er ikke klar for fødsel selv enda, men suger litt fødestøv fra deg likevel. Hold ut og hold oss oppdatert på hvordan ting går med deg og dine.

Oj,det var trist å høre!

Håper alt ordner seg til det bedre.

Svigermoren min er også dårlig, livmorhalskreft, og ligger på sykehuset døgnet rundt,uka lang nå..

Håper svigermammaene våre blir friske. De som hadde gledet seg til å få barnebarn og greier.. urettferdig!!

Har termin en dag etter deg og stjeler gjerne alt fødestøvet...jeg er nemlig veldig klar til å bli ferdig. Vil så gjerne ha før påske for da slipper jeg å sende bort nr 1....

Lykke til og god bedring til din svigermor...håper hun blir frisk snart!

Takk alle sammen... :) Ikke noe nytt her i gården enda.. Hverken den ene eller den andre veien. Hver gang de prøver å vekke henne så blir hun så urolig og drar ut ledningene, så de må bare legge henne tilbake i narkosen.

Mannen min kommer tilbake på lørdag. Så baby får fint holde seg inne en stund til!!!

Annonse

Nå har hun våknet, og hun virker å være frisk!! ;) Fremdeles litt usikkert hva som har skjedd og hva som feiler henne, så hun kommer ikke hjem før om en stund, men hun husker alle og har gått selv og spist litt...

Mannen min kommer hjem i morgen tidlig, så nå ser det ut som at det ordner seg!! :) Tusen takk for alle tanker og klemmer!! Det varmer virkelig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...