Gå til innhold

Juni: Når begynner junibarna i barnehage?


mammmamia **

Anbefalte innlegg

Vi fikk tilbud om barnehageplass i dag til lillesnuppa - JIPPIIIII - og begynner 1. august..! Kommer ikke til å være der 100% da, men har 100% plass, er såå fornøyd, søsterbarnehage til barnehagen til storebror, rett vegg i vegg, og det blir såå godt å kunne levere begge to på vei til jobb/studier :-)

 

Når skal de andre juniungene i barnehage? Mange som har fått plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

synnøve begynner 3 dager i uka fra høsten av. vi har ikke fått svar enda, men er ganske sikkert at vi får plass. gruer meg ikke i det hele tatt, vet at høna mi kommer til å stortrives, hun er så inmari glad i å treffe folk, og har vært på besøk i den barnehagen vi tror vi får plass i, og der var det veeeldig koslig med hyggelige tanter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk også svar i dag, og har fått plass der vi ville fra høsten av. Han begynner 13.august, da er han 14 mnd. Det er en fin, liten privat barnehage som ligger 700 m fra huset vårt, så jeg er veldig fornøyd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor bor dere som har fått svar i dag? Dersom vi får plass begynner lillegutt i bhg fra 1. august, men jeg har ingen planer om å jobbe 100% enda, så trenger han ikke ha så lange dager :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner to forskjellige på Romsås som har fått positivt svar, og også ei på Grünerløkka(!) som fikk plass i en privat barnehage. Får nok raskere svar hvis man får plass i privat bhg. Husker ikke i farten hva vi hadde prioritert, men tviler nå sterkt på at vi får noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har enda ikke fått svar enda,vi har søkt 60% da.. men jeg vet helt ærlig talt ikke om jeg har lyst å sende henne i barnehage enda...men om økonomien ikke strekker til med bare en inntekt,så må vi vel bare :/ sånn er det bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fått plass fra 1 september...tror tassen kommer til å storkose seg i barnehage! Jeg er kjempe tilhenger av barnehage! barn har godt av det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martin begynner 100% i august (hvis vi får plass noe jeg regner med siden det faktisk er full bhgdekning her jeg bor). Han blir ikke å benytte seg av fulldag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har søkt 80 % plass fra august, men har ikke fått svar enda.

Hvis han får plass, begynner han i slutten av august, etter ferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

august håper jeg. vi skal i allefall værehjemme til da. en av oss. så bare å krysse fingrene for at trmsø holder det de lover-med full dekning! hadde håpet å få gjennom jobb, men fikk tlf i dag om at sykehusbhg her i byen legges ned:( blir jo kjempebra med barnehage som åpner ETTEr at vi begynner på jobb. jaja. det var dagens negative.. håper vi får plass værtfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min junigutt skal være hjemme sammen med meg enda et herlig år til han :) Har ikke søkt på plass engang :) Noen som virkelig trenger den skal heller få den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han begynner i midten av august da eg skal tilbake på skolen. håper bare eg plass da. fikk plutslelig plass i en barnehage eg ikke hadde søkt på, som ikk var ferdig bygget,langt vekke herfra, og en måned etter datoen eg hadde søkt på...bare tull...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hørt fra barnehagen enda vi. Så regner egentlig med han ikke fikk plass. Vet om mange rundt her som har fått svar. Så han blir hjemme et halvår til ihvertfall. Blir bra det da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine har fått plass fra 15.august. Fikk svar for et par uker siden. Både gruer og gleder meg til å ut i jobb igjen. KOser meg masse hjemme med vesla, samtidig som det skal bli godt å være bare meg littegrann også. Kunne godt tenkt meg å jobba 80% bare, og hatt henne hjemme fra barnehagen 1 dag i uke. Vi får se hva vi får til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elvira begynner i barnehage 13. august, så hun rekker å få med seg Øya-festivalen først. Haha...

 

Kan fortsatt ikke fatte og begripe at vi var så heldige å få plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...