Luni og go'gutten =) Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Mmmmmm.. *smatte-smatte-tygg* Noe så utrolig deilig ) Tusen tusen takk for flotte gaver! Har du vært å tittet i sokkeskuffen til Ørjan og sett hvor stusselig den er? ;o) Jeg har tenkt 100 ganger på å kjøpe nye, men har ikke fått rotet meg til det - også antiskli er jo midt i blinken nå i disse opp-å-reise-seg/gåstol/hoppe tider ) Veldig godt skrevet brev, jeg kjente meg veldig godt igjen i tankene dine ;o) Nei, dette var ordentlig flott altså, igjen så må du ha tusen takk ) Jeg setter ordentlig stor pris på det ) Kanskje jeg kunne fått noen flere hint også...?
Luni og go'gutten =) Skrevet 1. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2007 Og dytter igjen.. Tror min hemmelige venn har forlatt meg.. (
Luni og go'gutten =) Skrevet 3. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2007 Dytter igjen.. Og håper at min hemmelige venn legger merke til at jeg postet første innlegg 28. mars, samme dag jeg fikk pakken.
-carina- Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 Jeg tror din hemmelige venn er på påskeferie... Mener å huske at hun har skrevet noe om det... ) Men jeg vet hvem det er, ædda bædda! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå