Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Hva kan være årsaken til at det ligger 3 "så god som nye" Bugaboo på finn.no? Svarer den kanskje ikke til forventningene?
trebarnsmamma? Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Jeg har også reagert på dette... Finn fungerer jo faktisk litt som en indikator på hvor fornøyd folk er med vognene sine :-)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 Sjekk nybaktmamma.com, så skal du få en merkelig opplevelse,hehehe. Kun Buggis og OTH som gjelder, for de er så fiiiiine *himle*. Var en stakkar som la inn bilde av en vogn av ukjent merke,og spurte etter erfaringer fra andre. Svarene? " den var stygg,sorry", "ikke noe fin", "fæl farge" ."så billig ut" osv. Var ikke akkurat det hun spurte etter da.... Drister du deg til å kritisere buggisen , blir du nærmest utestengt fra forumet. Likevel er det stadig innlegg fra brukere som vil selge buggisen,pga den funker ikke på annet underlag enn jevne veier. " du kan dra den etter deg på to hjul,så kan du bruke den off-road også.." hallo???!!! den har lav høyde under kalesjen, så ungene stanger hodet i den . "gjør ikke no', det er jo fleece, litt må man tåle" Hallo??!! Osvosv .Like forbannet er den hellig.og må ikke under NOE omstendigheter kritiseres, da får du røde prikker så det holder,og the silent treatment. Djizzzezzzz...( og neida,jeg har ikke opplevd dette prsonlig,men bruker nm mye, og har fulgt disse latterlige debattene en stund. Innlegg av typen " rosa buggis med fjertelilla stelleveske observert på aker brygge" er dagligdagse)
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 He he he .... måtte le litt av det siste innlegget her. Det ER mye jåleri når det gjelder barneutstyr, ikke bare når det gjelder vogner. Kan jo bli helt svimmel og blakk......
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 Jeg tenker litt sånn at hvis tekstilene på bugaboo er av fleece, hvordan i alle dager kan den være varm og lun da? Blåser det ikke rett gjennom fleece?? Jeg syns vogna er grusom, og syns den ser maks upraktisk ut med den bøyla på bagdelen. Kommer den ikke i veien??? Smaken er som baken, men likevel.. Æsj..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå