Gå til innhold

Treff for oss som skal føde på Bærum

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei. Jeg blir også med :0)

Det er greit å komme seg til Oslo fra meg, så vi kan godt møtes der.

( det er ellers også veldig greit med toget til Sandvika, 10-15 min )

Er det flere enn meg som har barn fra før? For meg så passer det da best å møtes enten på kvelden eller rundt lunsj en helgedag eller en fredag ( har fri da)

:0)

Hei igjen,

jeg er ganske fleksibel angående når vi møtes. Kveldstid passer bra, og fredager går fint:) Helgene er litt mer usikkert, men skal nok klare det også om det passer dere andre.

Dette er min første - men tar gjerne imot tips fra mer erfarne;) Blir også spennende å høre om hva du syns om Bærum som allerede har født der en gang!

Hei igjen :)

Lycheli: ja, vi fikk såvidt sagt hei på forrige treff (men du satt jo helt ytterst ;o)

Jeg har også fri på fredager og ellers er jeg fleksibel med hensyn til treff tider. Har heller ikke bil, så hvis vi skal møtes i Bærum så passer det best nær togstasjonen ;)

Gjest Ut på tur

Har vært på ferie så jeg poster først nå.

Jeg skrev også litt under en annen tråd om å føde på Bærum. Jeg har nemlig begynt å gå tur rundt Kalvøya. Men kan kanskje være klønete å komme seg dit uten bil?

Ja ja, melder uansett min interesse for ett treff ;)

Har ikke vært på treff før i Oslo.

Så flott - da er vi jo noen da!!!

Fredager ble nevnt - hvordan passer en fredag ved f.eks lunsjtider for dere?

Selv er jeg sykemeldt pga BL og kommer nok til å fortsette å ha fleksible dager fremover, ser at flere har fri fredager, så hvis resten også har mulighet kunne vi kanskje tatt en fredag etter påske?

Er dette vanskelig er kanskje en ettermiddag i 18-tiden et alternativ?

Annonse

Gjest Ut på tur

Jeg har tidligere luftet at kanskje noen vil være med å gå tur rundt Kalvøya... men nå går jeg så sakte og må ha så mange pauser at det nok blir litt kjedelig for andre... bare sånn i tilfelle noen venter på at jeg skal komme med et konkret forslag :)

Jeg har termin i slutten av august og skal føde på Bærum.

Hadde vært veldig hyggelig å bli med på et treff eller flere.

Vet ikke om dere allerede har hatt et treff, men hvis ikke (eller om det blir flere) blir jeg gjerne med.

Gå sakte tur på Kalvøya vil jeg også være med på, gjerne på dagtid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...