Gå til innhold

Snupi76

Høst72

Anbefalte innlegg

Hei

Hvordan gikk det på UL tidligere denne uken? Står det bra til med både deg og spiren? Snøfilla fortalte på treffet på mandag at du skulle på UL den kvelden.

Med meg er alt vel, men jeg ser frem til tidlig UL for å få en bekreftelse på at alt er som det skal! Det er nesten så jeg håper på litt kvalme snart... :-) Merkelig at man ikke bare stoler på at man virkelig er gravid, men det er vel alle historiene man leser som gjør en bekymret.

Klem,

Fortsetter under...

Hei Høst!

Det gikk kjempebra på UL - vi var litt nervøse for at ikke alt skulle se bra ut, men det var i skjønneste orden alt sammen. Deilig.

Vi skal forresten ha en liten guttebaby! Det er så rart å få vite det, blir plutselig mye mer reelt med en gang. Hvem skulle trodd at jeg sitter her fire måneder på vei når vi traff hverandre på cafe M den gangen før jul?? jeg var ihvertfall sikker på at det ikke skulle gå...

Det er så koselig at det klaffet for deg denne gangen - nå må du bare glede deg masse til første UL! Vi var på det i uke 8, og da kunne vi se hjertet banke. Koselig!

Nei, det er rart med det at man ikke stoler på det - jeg merker det faktisk enda. Føler ofte at jeg "faker" at jeg er gravid. Jeg lurer på om det kan ha noe med at vi er blitt fortalt så mange ganger at vi ikke kan få barn at vi ikke skjønner at det er mulig når det faktisk skjer? Det er merkelig. Selv om jeg har begynt å få en bitte-liten mage nå, føles det mer som at jeg går og blåser den opp.... hehe.

Når skal du til UL? Jeg må jo følge med.. Er ikke så mye inne og skriver, men er mye inne og leser og holder meg oppdatert. mest her inne, synes ass.befr har blitt litt krassere i det siste. Stakkars Snøfilla får jo så fjæra fyker av og til.

Vi snakkes snart Høst, håper vi kan treffes en dag alle vi som er her inne!!!

Masse klemmer fra meg :-)

Hei Snupi

Vet ikke om du har tatt påskeferie ennå, men jeg svarer deg likevel. Vi har fått time til ultralyd 18. april, og jeg ser frem til den dagen, det skal bli godt å få visshet i hvordan det står til der inne! Alt er jo vel så lange, men likevel...

Så deilig det må være å få vite at alt er i sin skjønneste orden! Synes det er mange som venter gutt her inne!

Det hadde vært hyggelig å treffe flere her inne, det burde jo være mulig å få til noe etter påske en gang!

Ha en riktig god påske!

Klemmer fra

Hei jenter!

Sniker meg inn her med en påskehilsen.. Skulle egentlig reist på ferie i går, men pga. kaos og for sen innsjekking på Gardermoen fikk bare mannen min kommet seg av gårde mens jeg reiser etter i morgen.

Ønsker dere begge en riktig GOD PÅSKE - håper tida går fort fram til UL Høst72:-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...