yret Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Vi har tenkt å bestille svart TFK på Babyjungle, men ser at den ikke er på lager igen før i slutten av mai. Betyr dette at man må vente med å bestillle til slutten av mai - og da risikere at den blir utsolgt igjen - eller kan man bestille/reservere vogn nå? Jeg har termin i beg. av juli og rekker ikke å vente på en ny produksjonsrunde. Noen som vet hvordan dette fungerer?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Vi har lagt inn bestilling på navyblå tfk,den kommer ikke før i slutten av april. De har reservert pengene fra visa-kortet. Vet at de av og til får inn vogner før ventet,og da sender de ut fortløpende til de som har reservert. Har sittet på gjerdet og ventet nå de siste månedene, men ser at de til stadighet blir utsolgt, og på forskjellige forum ser jeg at folk som har bestilt, har fått vognene i de fargene i mellomtiden. Så tror det er like greit å reservere, på denne årstiden skal "alle" ha sportsvogner...
yret Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2007 Da skal jeg bestille, jeg også. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå