Gjest Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Fikk positiv test i dag! så i dag og morgen blir det masse kos,synd det ikke er helg for da hadde vi tilbragt 2 hele dager i senga!
Tasselur Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Åh, så heldig du er! Er på dag 20 her, og ikke noe tegn til EL foreløpig... Får se hva testen i kveld sier. Hvilken dag fant du EL på? Lykke til med sengekosen! : )
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 Trodde ikke jeg hadde EL i denne perioden for jeg hadde kommet så langt ut i syklusen. Begynte å teste på dag 10,og fikk positivt svar på dag 18! Min første syklus etter MA,og før så hadde jeg sykluser på 30-33 dager. Lykke til med jakten på EL.
2 fine små Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 Hei Noetteliten, Saa hyggelig da! Og i foelge den terminkalkulatoren saa har de som blir befruktet 31 mars termin julaften!! Tenk det, en ordentlig julegave. Jeg har ogsaa vaert gjennom en ordentlig kokosyklus etter to mistet (en nov som du vet og en veldig tidlig EXU jan/feb) og etter aa ha trodd at jeg tilhoerte IKM uke 11, 12 OG faktisk 13 (hehe, overoptimisten) saa faar jeg jammen meg knallsterke ELtester baade i gaar og i dag morges.... Tok en til naa og den er ikke positiv. Stemmer dette saa har vi EL helt likt og da blir det julebabyer paa oss... =o)) Har hatt problemer med tulletester siden jeg bor i Asia og det har vaert tester som slaar ut svakt positivt men som ikke er gyldige, men fikk et tips i gaar om aa bare handle paa sykehusapoteket. Kjoerte timene dit i gaar, og handlet vilt, hehe.... Tok en gravitest i gaar = blendahvit (saa legen og UL siste uken hadde rett) og tok altsaa en ELtest ogsaa, som var knallpositiv. Saa spennende for deg naa, for oss begge, og jeg blir litt nyskjerrig, hvordan foeler du det er aa proeve raskt etter MA? Jeg synes det er greit, men det er ekstra spennende da, siden man jo er ekstra fruktbar. Hopp i hoeyet og kos dere masse, og helgen den kommer jo. Har du pos test naa, saa er det vel EL 12-24 timer etter det, er det ikke? Altsaa noe hopping foer helgen og saa helt sengeamoebe hele helgen hoeres ut som en plan...hehe....
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 Jeg føler at det er greit å prøve igjen,før jeg fikk igjen mensen så sa jeg at det hadde ikke noe å si at jeg ble gravid før den kom,men nå er jeg glad for at det ikke ble noe av. Har tro på de spådommene jeg fikk også. Gravid i februar og jente var en og den andre var nyfødt jente i julen. Har jo fått noen andre spådommer også. En var en gutt og en annen var 2 gutter,men velger å tro på de to første. Er forkjølet for øyeblikket så jeg føler ikke så veldig for sengekos nå,men man må ofre seg litt. Som jeg sa til min kjære: jeg kan jo bare ligge der å ta imot.
Tasselur Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 Hehe, nøtteliten, la han gjøre jobben. ; ) Kunne ikke dy meg for å spørre inne på spåsida jeg også. Første gang spurte jeg i januar (trur eg), og fikk til svar gravid i mai. Da synes jeg det var leeeenge til og tenkte at så lenge blir det nok ikke til. Og så ble jeg spådd på ny nå nettopp, og svaret var da gravid i mai. Og nå er det plutselig ikke så usannsynlig lenger, for med så lange sykluser er det jo bare en pp eller to til! Så da får vi se. : )
2 fine små Skrevet 30. mars 2007 #7 Skrevet 30. mars 2007 Haha....maa le, det er jo akkurat saann... Vi hadde oss ganske solid onsdag morgen, har hatt pos ELtester i to dager naa, og saa har vi nettopp hatt litt "detsistevikunnetenkeossnaasex" som ble fin likevel, men kort... Maa le av det, men det er jo bare stas med mer sex da, for alle!!
Gjest Skrevet 30. mars 2007 #8 Skrevet 30. mars 2007 Beklager over noen detaljer i dette svaret,men jeg tror de fleste her inne tåler litt av hvert. jeg sluttet med å ta test da jeg fikk positiv,regnet med at det ikke var nødvendig å ta flere etter det. Hvorfor ikke la han gjøre hele jobben(særlig nå når jeg er forkjølet og ikke noe særlig i form). Det viktigste er jo at han kommer,tiltross for at han sier at det er viktig at begge gjør det og at jeg kommer sist. Det kan jo hende det hjelper,men det er vel ikke noe fasitsvar på det. Blir spennende å se om 1 uke ++++ om de siste dagene gir noe resultat. Kanskje det er full klaff p begge? det hadde vært morsomt! hva gjør du i Asia? jobber du der eller jobber samboeren din der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå