Gå til innhold

Ny lettere vogn til Even på 1 år. Har noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne tenke meg å bytte ut den tunge Simo-kombivogna med en lettere og sporty vogn. Even er nå et år, så jeg trenger bare en sportsvogn som er lett og nett å pakke med i bil, men også egner seg for lengre trilleturer.

Har dere noen forslag og tips til hva vi kan kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emmaljunga Scooter,lett og god vogn som tar liten plass..

Skrevet

Vi skal etter nøye vurdering bytte til One Tree Hill Urban Jungle, se www.onetreehill.nl

Dersom du ikke er glad i trehjulinger kan kanskje Teutonia Timmy være et alternativ?

Skrevet

Enig med FresiFantastika. Har hatt begge de vognene, har vært veldig fornøyd med begge!

Elsket OTH urban jungle, den er virkelig helt fantastisk. Utrolig god å trille, og veldig god for barnet å sitte i. Eneste jeg savna var regulerbart fotbrett, men er bare en bagatell. Men den kan anbefales på det sterkeste, til tross for litt stiv pris.

Av firhjulinger er Timmy den beste jeg har hatt/trillet. Liten og nett er den også. Vi har den som bilvogn, passer like godt i kjøpesenter som på lange turer.

Ellers er Brio Race et godt alternativ, men den har kun hvilestilling ikke full liggestilling. Men en knallgod vogn!

Skrevet

Bebe Confort Loola.

Trille med god demping.

Skrevet

Enig i at Scooter er et godt alternativ- har den selv og er veldig fornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...