Gå til innhold

I dag er det 1 år siden mensen ikke kom..... :-)


*Lucia*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tihiih... her var det 21.3. tror jeg... tok bolde av testen som viste positiv :D og siden de skal tas på morgenen og jeg måtte tisse kl 4, tok jeg da testen.... løp tilbake til soverommet for å vekke gubben og fortelle det... men han bare snudde seg i sengen og mumlet noe om soving XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det for meg også......akkurat 1 år siden jeg tok en positiv graviditetstest...og en til...og en til!

Var med skrekkblandet fryd jeg så på den testen. Hadde jo en på 14mnd.fra før av..... men det har jo gått ganske så bra da, selv om sv.skapet var ett helvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh...Ja, det var en helt syk følelse det...Tok en test nesten som en "tvangshandling" (lovet meg selv å slutte å teste etter 2 års skuffelse), og da det kom TO streker bare sprengte tårene og jeg skalv som et aspeløv...Bare gråt og lo om hverandre..Som tiden flyr!

Grattis med "jubileet" da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 april er det 1 år siden jeg skulel ha mensen og den dagen var testen possitiv:) gråt og lo omhverandre jeg oxo:) så ringte jeg sambo og sa han skulle bli pappa.. men han la bare på... oxo tok det 3 min så ringte han tilbake og sa... JEG SKAL BLI PAPPA!!!!!

 

(lurer på hva som foregikk i hode hans da hehe)

 

*LER*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...