Gå til innhold

Venter på klarsignal!!! Er det flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var det blitt mandag...

Jeg nevte i tråden over at det hadde vært fint med en tråd med navn som vi kunne følge med på! Maggimor var enig - og barnkanskje, du blir vel med... Da håper jeg *siv* og Libra84 finner veien dit, sammen med andre om dere ønsker å være med!!!

Navnet da... Det kom ikke andre forslag enn mine (foreløpig) så da tar jeg den jeg liker best også får dere bønnfalle om endring hvis dere er helt uenig!!! Da blir navnet

Solskinnssnuppa'er med babylyst

Hver mandag (ca.) starter vi en ny tråd med uke nr. bak om navnet slik at vi kan følge med på nyeste samtalen!

Også blir det greit om vi kan klikke på siste innslag for å legge inn nytt... Et eller annet som stokker om i rekkefølgen hvis vi klikker litt her og da... (jeg har hvertfall litt problem da med å finne frem til de nyeste innslag som jeg ikke har lest...)

Ellers håper jeg dere blir med og gjør ventetiden vår gøy!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:) Det var et veldig godt forslag det der, så jeg slenger meg på. "Verpeklare babes" er vel et passende navn, er det ikke? ;)

Jeg har ikke hatt mulighet til å svare før nå; jeg har vært bortreist en stund. Men nå er jeg tilbake for fullt. Hahaha...(må ærlig innrømme at jeg fikk litt barn-i-magen-abstinenser mens jeg var borte)!!!!

Skrevet

Hei!

Dumpet inn på denne tråden og oppdaget at du er i samme båt som samboeren min.

Hun vil gjerne ha hun og, men har sett enkelte krav som skal oppfylles før vi kan begynne å tenke på barn.

Hun har vært 100% sykemeldt over ett år og går på rehab. penger.

Må innrømme at jeg selv er litt bekymret på hennes vegne, og frykter at veien tilbake til jobb kan bli tøffere enn hun tror...

Men vi krysser fingrene og håper alle som vil tilbake i jobb er der snart!!!

Anonym mann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...