Gå til innhold

Påskeplaner


Hemmeline

Anbefalte innlegg

Har dere noen spennende påskeplaner eller?

 

Vi får besøk av søsteren min og datteren hennes. Gleder oss selvfølgelig veldig til å vise fram Evelina.

Forhåpentligvis blir det fint vær sånn at vi kan være endel ute. Hadde vært fint med ihvertfall en scootertur også da!

Ellers så blir vel Evelina midtpunktet i hele påsken:) så da er vel hun sjefen tenker jeg!

Blir bra for mannen min også å få flere dager hjemme sånn at han kan kose seg masse med gulljenta våres. Hun har jo stort sett alltid lagt seg i ukedagene når han kommer hjem så han er jo bare sammen med henne i helgene.

Blir jo litt "ferie" for meg også da når både tanta og pappaen til Evelina er her og vil kose med henne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal til Oslo og besøke et vennepar som fikk en liten en noen uker før oss. Så blir bypåske i år. Pleier alltid dra på fjellet, men lillegutt er for liten til pulken, så det får vente til neste år. Gleder meg kjempemasse til påsken, håper været blir bra og at kjøreturer fra Trondheim går greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får besøk av søsteren min jeg oxo.. hu bor i bergen og har ikke sett jonathan siden han var 10 dage gammel.. så tror hun gleder seg kjempe mye.... jeg er alene med lillegutt i hele påsken siden samboer drar på TG tirsdags natta og kommer hjme på søndag... men vi skal kose oss masse med familien min:) gleder meg...

 

ogo har jeg barnefri påskeaften da skal jeg på fest med bestevenindene mine:) spise middag og drikke oxo drar vi ut på byen... mamam skal passe lille gutt... el søsteren min kommer nok til og ta over hehe hun må jo øve seg siden hun venter en liten en i oktober:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal tilbringe påsken på fjellet: først til valdres, så videre til hafjell:) deilig å komme litt bort fra byen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor jo på fjellet, så trenger ikke dra så langt ;)

20 min til hytta :))

Har ingen store planer egentlig, annent enn å være mye ute i solen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...