maritmora Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Jeg gleder meg sånn til å kunne kjenne toppen på livmoren over skambenet. Husker det var så fantastisk sist jeg var gravid. Det er nå 10 år siden, og jeg klarer ikke å huske når jeg kjente dette første gangen. Er det noen av dere november-mammaer som kan kjenne deres livmor når dere ligger på ryggen? Og hvor mange uker er dere evt på vei? Spent!! c;)
babykos71 med en flott PRINS. Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Jeg vet det er veldig individuelt, men tror alt fra uke9 til 11 skjer det noe... Synes magen rett over skambeinet har begynt å fylles ut litt jeg..Nederst liksom...En liten kul liksom som ser litt " hoven" ut. Er 7 uker i morgen.
*Belle* Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Var på først kontroll hos legen for en uke siden. Fikk ny time igjen 24. april. Hun sa at innen da kom jeg til å kunne se og kjenne livmoren min på utsiden. Synes allerede jeg kan merke en liten forandring. Ingen tydelig kul, men litt hardere i det området liksom. Mulig det er noe jeg innbiller meg, er jo veldig oppmerksom på at det skjer ting med kroppen om dagen ) Er i uke 9 nå. Neste time hos legen vil jeg være i uke 13. Så sikkert ganske riktig det bebykos71 sier om uke 9-11.
maritmora Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2007 Får med andre ord slå meg litt til ro enda da. Merker ingen ting jeg, bortsett fra at det strekkes litt dernede innimellom. Lengter etter synlig bevis=) Takk for svarene. Har fått time hos legen min rett over påske, når jeg er 8 uker på. Gru-gleder meg til det. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå