Gå til innhold

når dere er på innvendig UL....

Anbefalte innlegg

Skrevet

tar dere sambo med da eller får han bare se bildene?

Vi skal på tidlig UL i uke 8, tar de da innvendig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde med sambo sist når jeg var gravid og skal ha han med den 16 april også

det blir nok innvendig ul ville jeg tro for deg...

jeg hadde utvendig ul i uke 12 sist.....

Skrevet

Jeg var på innvendig ul i går (var 11+4 i følge den) og hadde med sambo. Det var nesten litt morsommere å se på bevegelsene enn selve bildene, pluss at man får forklart en del når man er der.

Skrevet

hei, min samboer var med på UL på mandag. Det var kjempe morsomt å ha han og dele med. Anbefaler det absolutt :-) Jeg er 7+6, så et lite hjerte slå :-) Det er innvendig UL så tidlig. Det var ikke ekkelt i det hele tatt, verre og være på vanlig GU undersøkellse hos legen ja.. Lykke til da :-)

Skrevet

Mannen min var med på innvendig ul i forrige veke (var 8+5). Dei tar vel som regel innvendig ul når det er før ca 12-14 veker (??).

La sambuaren din vere med du. Viss du synest det er guffent å ligge der "naken" mens han er til stades, så ta på deg skjørt eller ha med ein genser eller noko du kan ha over knærne, så slepp du å føle deg så avkledd.

Men dåke blir veldig fort så opptatt av det dåke ser på skjermen at nakenheten blir uvesentlig.

Lykke til på ul!

Skrevet

hei

takk for svar, tenkte å ta han med ja. Bare litt usikker på den følelsen av å ta kjæresten med på GU liksom hehe..

Skrevet

et ikke hvordan det er på sykehus ang UL, men jeg hadde en innvendig UL på privat klinikk, betalte 750 kr. først fikk ikke sambo være med inn...skrekk, men der fikk jeg ett håndkle som man har mellom bena, da fikk sambo komme inn igjen, ingen som så noen ting. det var hærligt, private klinikker er mye mer profosjonelle enn de kommunale. .

Skrevet

Jeg var på tidlig ultralyd i uke 6 og den ble tatt utenpå magen!

Legen sa det gikk fint siden jeg var relativt slank.

Skrevet

Jeg har gått selv,men så er jeg bare 7+3 idag da.Kommer til å gå igjennom det meste alene.

He he he,ble til og med gravid alene (IVF). Så han har ikke värt med på mye nei.

Men födselen slipper han ikke unna ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...