Gå til innhold

hva ser man på tidlig ultralyd 6+6?


Gjest

Anbefalte innlegg

skal på det i morgen, pga små blødninger. Er selvsagt litt bekymret, men prøver å tenke så positivt som bare det!

Hva kan man forvente å se så tidlig? Noen som har vært på det i det siste?

Og jeg regner med at det er vaginalt, håper ikke det er en stor dings de bruker???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes tidlig ut å dra på ul i uke 6, men hjertet har vel begynt å slå, så det er vel det de ser. Jeg har fått beskjed at de som regel ikke foretar ul før i uke 8, men det er vel forskjellig fra lege til lege her og som med alt annet. Men de ser vel etter posen med en liten prikk inni :-) også ser de vel hjerteslagene. Har vært på innvendig ul mange ganger og det går veldig bra. Den er ikke stor også har de på krem så den glir lett. Det går nok fint :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende du ser et lite hjerte som banke, det begynner å banke på den 25 dagen fra unnfangelsen så du kan jo regne ut selv når det er..

de fører inn noe i skjeden som ser ut som en liten stav, legen tar en kondom utenpå.det er ikke noe vondt og heller ikke ubehagelig siden det er bare rett innenfor skjedeåpningen..

ønsker deg lykke til så håper jeg at legen finner et hjerte som banker :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine svar.

Vil bare si at jeg følges litt ekstra opp siden jeg nokså nylig mistet i uke 18, det var selvsagt en stor belastning - og det ligger selvsagt litt psykologi i å forhåpentligvis bli litt beroliget når man har vært gjennom noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på UL da jeg var 6 uker på vei.

Man ser ikke stort egentlig, livmoren og den lille reken (jeg kunne hverken se armer eller bein på den) og forhåpentligvis et bankende hjerte=)

Er uansett fantastisk, selv om det ikke er stort og se;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...