Gå til innhold

Da har vi montert sprinkelsenga!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har en sprinkelseng men den ligger storebror i enda. Var å kjøte ny seng til storebror i går som han nå skal over i så sprinkelsengen blir ledig til lillebror. Har tenkt å bruke vogge de første månedene. Den står klar på soverommet. Titter oppi den hver dag og gleder meg vanvittig til at det kommer en baby som skal ligge der snart :-)

Sprinkelsenga er klar, men ikke satt opp enda... Har derimot lagt klart dyne i vognbagen, som han kommer til å sove i om nettene inne hos oss til han flytter inn på eget rom... Titter ofte oppi den og drømmer... :)

Mannen min hadde montert sprinkelsenga på soverommet vårt da jeg kom hjem i går kveld! Alt blir så mye mer virkelig nå som vi har vogna i hus, og senga står på soverommet vårt. Vi har plassert alle babysakene i senga så lenge, og det begynner og fylles opp! Vi skal også bruke en vugge som svigerfar har laget, og som alle barnebarna har brukt. Den får vi først når lillegutt kommer, og skal stå i stua til "pynt" (både vuggen og babyen) :-)

vi har også montert sprinkelsenga. men vet ikke om jeg tørr å si for hvor lenge siden hehe. men hadde besøk av ei som skulle sove middag for et par måneder siden og gadd ikke ta den ned igjen.

men nå er den vasket og full av nyvaskede klær, og utstyr, babykurven og vognen står ved siden av klar også nå da :-) men akkurat ferdig med resten enn monteringa da :-)

fysja mei som jeg har handlet hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...