Gå til innhold

25 uker med smerte i magen ryggen.

(Svanger)

Anbefalte innlegg

Hei

I går hadde jeg en kjempefin dag! Følte meg i toppform, men plutselig på ettermiddagen fikk jeg skikkelige smerter i magen og ryggen. Veldig vanskelig å beskrive. Sitte, ligge stå, alt var bare kjempevondt. Ble litt redd jeg. Tok et langt bad, og gikk og la meg. Hadde mye vond på natten også. I dag er smertene borte heldigvis, men spørsmålet mitt er om det er noen som kjenner igjen dette. Burde jeg ha ringt gynekologen min? Vil ikke ringe hvis det ikke er nødvendig, men jeg ble litt redd. (drev å målte magen hele tiden i frykt for ttts)

Kanskje babyene bare vokste noe sinnsykt, og magen ikke tålte det helt... Noen ideer??

Takknemlig for svar.

Marit

Fortsetter under...

heia Marit,

Vet ikke helt hva det kan være men hadde sjøl mye kynnere og det gjorde noenganger veldig vondt..Magen blir og hard da?? Noe sånt?

Fikk beskjed om å ring vist e var usikker på noe, uansett om en følt etter på at det "bare" var en filleting...

IKKE vær redd for å ring.. bedre en gang formye en engang forlite...

(og med tanke på at dei har målt deg pga frykt for ttts så hadde ikke e vært i tvil) kjenn etter i dag om alt er som du er vant til...

Husk at du bærer to deilige babyer..

Lykke til videre,

Klem fra meg : )a_blum11.gif

Hei, takk for svar!

Magen min ble veldig hard, men jeg trodde at kynnere bare varte noen minutter, imens jeg hadde timevis med konstante smereter.

Litt av grunnen til at jeg ikke ringer, er at jeg hver gang får samme svar.

"det er helt normalt"

Jeg ringte for litt siden om det var noe galt i å gå i trapper. Må opp i 4. etasje for å komme meg på jobb. Og magen min blir da helt hard og øm. Samme svar: dette er helt normal, du trenger ikke å gå mindre i trapper når du er 25 uker.

Så jeg føler at de ikke gidder å sette seg inn i spørsmålene mine... Hvis du skjønner hva jeg mener.

Derfor spør jeg også heller på dette forumet, for her er det mange med erfaring.

Klem Marit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...