Gå til innhold

Ny negativ test. Super skuffet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja så var det dagen for IKM og jeg testet med en gang jeg stod opp.. Skjelden har den ene streken vært så tydelig som i dag. Desverre var det ikke tegn til en strek til, og jeg er så utrolig skuffet... Både fordi jeg ikke er gravid, men også fordi jeg har vært dårlig i over en uke, og hva er det da..?

Akkurat nå har jeg bare lyst å begynne på pillen igjen så slipper jeg disse opp og ned turene.

Igjen så ligger det jo fortsatt et lite håp da, har jo hørt at man kan slå ut på test først senere i svangerskapet... Så så lenge "tanta" ikke er kommet er det vel håp... Snakk om å være ambivalent i følelsene ;-)

Vel utrolig deilig å få blåse ut et sted hvor det er mange i samme situasjon :-) Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er håp så lenge tanta ikke er på plass! Kan det være at el var litt forsinka, dermed blir IKM forsinka, og du har ikke komt langt nok i syklus til positiv test? Siden du har så masse symptomer, mener jeg:)

Håper du får positiv test snart!

Skrevet

Takk for hyggelig svar! Jeg håper, men vet jo at symptomene kan komme av andre ting også.. Skikkelig berg og dal bane dette.. ;-) Jeg pleier å være veldig regelmessig så dagen i dag føles litt som D dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...