fremtidoghåp Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Vi har to skjønne små fra før av. De kom på første forsøk da jeg var 34 og 35. Nå nærmer jeg meg 40 og vi prøver igjen. Men spørsmålet mitt er: De to første barna våre ble laget da jeg hadde mest eggløsningsslim. Har lest at eggløsning vanligvis er da eller dagen etter. Men de to siste syklusene har jeg hatt mest el-slim 5-6 dager FØR EL...... Og både dagen da ELtesten slo ut (i går) og i dag, har jeg vært bare fuktig, ikke antydning til slim på de siste 3 dager. Er toget gått da?? Er det andre som har opplevd at ELslim og EL ikke helt "henger i hop"? Må si at jeg aldri har tatt ELtest før disse to siste syklene. Men prøvde å bli gravid to måneder før (sex på de dagene med mest slim) uten resultat. Siden jeg ikke ble gravid da, tenkte jeg at jeg får prøve disse eggløsningstestene. Spørsmål 2: Kan man selv gjøre noe med kvaliteten på eggene (kosthold feks)? Har skjønt at kvaliteten synker med alderen....
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 hei! det er ikke alle som har el-slim,så jeg ville satset på de dagene el-testen slår ut. da er den hvertfall rett rundt hjørnet. tror ikke du kan gjøre noe med eggene. kvaliteten synker fra 30-35 års alderen. lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå