Gå til innhold

Pergo mars/april

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter.

Dessverre ingen graviditet for oss denne mnd. :-( Jeg har hatt en mnd. uten pergo pga. sterke blødninger på dag 19 ved kur nr.2. Hadde virkelig troen denne mnd. selv uten pergo, pga. fikk 3 dager med kjempe positive eggløsn.tester. Men det tar sin tid.....

Har akkurat begynt på min 3 enkle kur. Litt ekkelt å vite at jeg må lykkes enten denne mnd. eller neste. For jeg får jo ikke flere kurer. Hva skjer videre????

Hva skjer med deg??? Kjekt å kunne følges gjennom kurerne :-)

Lykke til alle sammen!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tatt min første (doble) kur med pergo, dag 11 i syklus idag, og ingen positiv el test, men det er jo ikke å forvente ennå tenker jeg.

Jeg skifter veldig mellom å tenke at denne måneden skjer det! og å tenke at det er samme hva jeg gjør, jeg blir jo aldri gravid likevel...har prøvd snart et år nå, så optimismen er liksom ikke helt på topp lenger..

Jeg vet ikke helt hva som skjer om du bruker opp kurene..forhåpentligvis har du blitt gravid før det så du ikke trenger bekymre deg om det. Men hvis ikke er det vel videre utredning som er veien videre? Har du prøvd lenge?

Lykke til.

Skrevet

Heisan!

Jeg er ferdig med min 2. pergokur som var dobbel, (enkel kur 1. gang)

Har hatt EL, men er heller ikke blitt gravid:( Men jeg hadde jo EL og ble glad for det. Nå skal jeg være uten pergo 1mnd og det blir spennende og se om det skjer noe denne måneden. Får ta el-tester hele tida for å være på den sikre siden:)

Jeg begynner å bli ganske lei av dette, og håper virkelig at det klaffer i løpet av mai for meg, hvis ikke blir det IVF...........UÆÆÆÆÆÆ

Hadde vært koselig å bli holdt oppdatert:)

På tide: Hvordan går det med spisingen?

Skrevet

Hei jenter.

Vi har prøvd å bli gravide siden juni.06. Ja det er ikke lenge, men er bare så ufattelig utålmodig :-( Tenkte å gå te legen min å få henne til å henvise meg til en gyn. Har gått privat tidl. men det koster jo 1000 Kr. pr gang. Trenger vel litt videre utredning visst ikke pergo gjør susen nå?????? Dyrt nok med innkjøp av tester, akupunktur ......

Har også en kronisk tarmsykdom og er dessverre ikke i form for tiden. Så det kan nok gjør vårt ønske om å bli gravid verre.... Kroppen har nok med å bearbeide betennelsen i tarmene :-( Men har nå fått medisiner og er sykemeldt. Så jeg får håper at det kan hjelpe!!!

Vestangel 27: Du spurt hvordan det gikk med spisingen????? Tror ikke jeg har nevnt noe om at jeg har problemer med det? Eller er dte jeg som ikke husker???

Er på dag 9 i dag. Siste pergo tabl. er tatt ;-) Skal begynne å ta eggløsn. tester fra i morgen. Krysser fingrene xxxxxxx

La det bli vår tur denne gangen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...