Lykkelioggla Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Er det noen som vet hvor det er mulig å få tak i ok treningsklær for gravide? Det er spesielt bukser som begynner å bli problem. Har sett at Rönish har en gravidbukse men synes det er kjedelig å betale 700kr for en gravidbukse. Noen gode ideer?
Raych Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Jeg bruker bare min vanlige løpetights, så har jeg en treningsskjorte som er lang over. Da går buksa under magen og skjorte ned på lårene. Det fungerer bra for meg i alle fall (magen er ikke så kjempestor ennå).
Englemamma - gravid igjen :o) Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 H&M har helt greie treningsbukser, gensere og t-skjorter til en billig penge )
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 Ja den Rönisch bukda er dyr altså... Håper HM har noe som egner seg, for adidas-buksene strammer for mye på livmora, får kynnere av den :/ Har ei Casallbukse som funker enda, men den trenger jo å vaskes innimellom, så d hadde vært greit med ei å skifte med. Også trenger jeg laaange t-skjorter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå