Gjest Tutta, med baby nr to i magen! Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Du lurte på oppskrift.. Har vel igrunn ikke det, men vi har ikke bevisst prøvd siste måneden... Har lagt 10 pp bak oss, og var egentlig lei hele greia. Sexen blir ikke akkurat fantastisk når man "må" gjøre det pga el.. Var hos gyn i begynnelsen av februar, og han mente det var på tide med utredning og eventuell behandling nå. Vi har planlagt bryllup i juli, og ville derfor legge alt på is til etter det. Etter gyn timen var jeg borte en ukes tid, og når jeg kom hjem koste vi oss når vi hadde lyst, uten å tenke på el og sånn.. Og der satt den gitt!! Gjett om jeg ble overrasket! Hadde tross alt forsonet meg med at familieforøkelsen lå et par år fram i tid! Nå håper jeg bare den sitter lenge nok, foreløpig termin 24. nov, og gleder meg stort til å fortelle sønnen min at han endelig skal bli storebror! Han er seks år, og har ventet sååååå lenge!
Suretær Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Hei Takk for svar og oppskrift. Synes bare det er helt håpløst å ikke tenke på det. klarer rett og slett ikke å la være. Men jeg skal prøve å følge ditt råd. Lykke til med spiren. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå