Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 28. mars 2007 #1 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg ble innlagt i helga pga en øregangsbetennelse som hadde blitt litt ille. Jeg ammer nå bare morgen kveld, å det første jeg tenkte var at jeg er ikke klar for å slutte helt ennå !!! Har slitt veldig med å pumpe meg i det siste, å fikk ikke lov å amme pga medisinene jeg fikk, å var livredd for å miste melka helt ! MEN, når jeg kom hjem så var det jammen meg melk ennå!!! Heldigvis ! Selv om jeg tenker på å slutte å amme snart så vil jeg jo gjerne gjøre det i mitt tempo. Nå har samboeren min tatt seg fri fra jobb å er ute å mater endene sammen med Elvira, litt bittert å måtte ligge igjen i senga med masse vondt og en slappfiskkropp, særlig når det er så fint vær i tillegg ! Å kjemperart å ha så lite samvær med Elvira ! Jeg kan nesten ikke holde henne selv, så er utrolig rart å plutselig ikke skifte bleie, mate henne å leke med henne på mange dager ! meeen, det blir jo heldigvis snart ! Kansje litt rart innlegg dette her, men jeg har ikke så mye bedre å finne på enn å sitte her å taste litt Ha en fortreffelig dag alle sammen ! Håper dere koser dere ute i sola ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Helena- Skrevet 28. mars 2007 #2 Del Skrevet 28. mars 2007 Huffda , det høres ikke no koslig ut,sender deg en sympatiklem med ønske om god bedring Det viktigste er jo at Elvira trenger en frisk mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 28. mars 2007 #3 Del Skrevet 28. mars 2007 Huff, det var kjedelig å høre! Håper formen din kommer fort tilbake! Riktig god bedring! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langevipper Skrevet 28. mars 2007 #4 Del Skrevet 28. mars 2007 Huff det hørtes ikke noe godt ut:-( Jeg håper du blir fort frisk igjen og at været holder seg så pass lenge at du får nyte noen dager du også. trøste klem og god bedring:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirakeljenta08 Skrevet 29. mars 2007 #5 Del Skrevet 29. mars 2007 god bdring til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #6 Del Skrevet 29. mars 2007 Riktig god bedring til deg! Hørtes ikke noe særlig ut, håper du blir fort i form igjen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå