Gå til innhold

Innvendig UL i går..


Gjest Tutta, med baby nr to i magen!

Anbefalte innlegg

Gjest Tutta, med baby nr to i magen!

Og der var det et bitte-bitte-lite hjerte som banket!!!!!!!!!!!! Fikk en foreløpig termin 24. november. Gjett om "reka" kommer til å være grinete noen år, til han/hun passerer 18! Er sjøl født seint på året, og var kjempesur for det... Men men, det viktigste er tross alt at den sitter, så nå er det bare å håpe at den holder seg der lenge nok! Har bestemt oss for å utsette bryllupet et år da, skulle egentlig gifte oss i juli, men vil bruke dette året på å ruge fram baby, så får vi gifte oss siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var også på innvendig ultralyd i forrige uke og fikk også se det lille hjertet som banket:) Har aldri kjent en større lykkefølelse noen gang tror jeg.

Jeg har faktisk bursdag 24. november, og har selv termin den første uka i november. Synes november er en herlig måned å ha bursdag i, for da kan man glede seg hele høsten når løv og regn kommer:) Og så er det fortsatt såpass langt unna jul at man slipper kombinert gave.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Så gøy å se den lille knerten der inne! Gleder meg til det blir min tur. Er 5+0 i dag og har ikke fått time hos gyn før 2. mai! Var helt fult, men ba dem sette meg på venteliste i tilfelle det ble noen avbestillinger. Fryktelig lenge å vente, syns jeg. Vi var også i gang med bryllupsplanlegging. Vi har prøvd i over 2 år nå uten resultater. Så begynte vi å planlegge bryllup og ble enige om å legge baby-prosjetet på hylla. Og hva skjer da??? Da sitter'n. Hadde bestilt kirke, fotograf og lokalet og kjolen er kjøpt inn. Får henge i skapet et år ekstra, da. Hadde fastsatt 1. september. Jeg gifter meg ikke 7. mnd på vei! Har en sønn på 6 og følte meg ikke akkurat lækker i 7. mnd når jeg gikk med han :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

 

Våre situasjoner er veldig like :o)

Jeg er også 4+6 i dag, og vi gifter oss 8.september (1.september var fult - men vi ville egentlig giftet oss da)... Sprøtt :)

Da har vi vl termin sånn ca samtidig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...