Gå til innhold

Har alle fått sykepengene sine??

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke sett et rødt øre enda, og trodde TK hadde utbetaling den 25./26:????

Begynner å bli nervøs for om sjefen har somla med papierene mine.... Tenk om jeg må gå en mnd uten penger da!

Har alle fått penger...bør jeg ringe og sjekke opp, eller er det bare forsinkelse?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8794234-har-alle-f%C3%A5tt-sykepengene-sine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg fikk noe fredag 23, men det var fra forrige mnd da! Arb.giver er SÅÅÅ treg med å sende over papira. Så de pengene jeg skulla hatt denne mnd, fikk jeg ikke. Har ringt å mast på jobben flere ganger tidligere, men nå orker jeg ikke mer. Så jeg ringer kun på NAV å ber de sette inn pengene så snart sykemeldinga kommer, og det gjør de hvis en ber om det. Jeg leverte inn S.M den 5 mars og enda har det ikke kommet på NAV....Så det kan faktisk gå så tregt. Men det ser ut som du må ta noen telefoner ja. Ring NAV først du. Lykke til.

Ringte og snakka med nav...de har mottat sykemeldinga mi, men ikke inntektsopplysninger fra arb.giver. Måtte ringe sjefen min og purre på de! Håper de fixer det KJAPT, så går jeg ut ifra at de på nav setter inn penger til meg når de får opplysningne.... Jeg er nemlig BLAKK, og kan ikke gå 1 hel mnd uten en krone:(((

jeg fikk sykepengene som jeg skal ha utbetalt i slutten av april, nå 23 mars........ de jeg skulle ha i mars fikk jeg 9 mars. de roter sånn, da må jeg passe på når de pengene er til, sånn at jeg ikke bruker de før jeg egentlig har fått de. STRESS!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...