Gå til innhold

Høstjenter i Grenland!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan sikkert bare legge den ut, kanskje fler som ser den da?

Hadde litt problemer med å se den med en gang.

Kanskje si fra på trimesteret og, ike alltid man er inne å kikker her.

Har heller ikke gjort det før, si fra hvis du får problemer, så kan jeg prøve å hjelpe..

Lykke til!

Je :) Hvilken dag skal vi sette da? Vanskelig å finne en dag som passer for alle :) Jeg er stort sett ledig og fleksibel på kveldene.. Har du noe ønske/tips Tonje27? Jeg foreslår at vi venter til over påske..

Annonse

Det er nok ikke lett at det passer for alle nei.

For min del jobber jeg kvelden mandager og synger i kor(!) tirsdag kveld.

Disse dagene kan ikke jeg, men nå er det jo fler enn meg her da..

Kan du ikke bar sette an dag etter påske, så ser vi om vi får noe respons, hvis ikke bytter vi bare dag.

Onsdag 11 el torsdag 12 mars? Kl.18-19?

• 2 uker senere...

Så gøy :)) Vi blir jo en søt liten gjeng gravide kaklehøner ;) Hihi!! Hva med å møtes under den store klokka på veggen utenfor Jimmys klokka åtte? Jeg kommer til å ha på meg en sort blazer, har langt lyst hår og turkise sminke.. Har ikke akkurat så mye mage å gjøre meg til kjenne med ennå ;)

Håper vi sees hele gjengen da!!

Om noen trenger det, så er mitt nr 99 26 49 27..

Hei jenter...

Jeg hadde utrolig lyst til å være med på treffet i dag, men fant jo selvfølgelig ut at det var i dag (!!!) det var foreldremøte i barneparken, så da måtte jeg bare prioritere det =((

Vil i alle fall være med hvis det blir en neste gang!!

Var det mange som møtte opp?Hadde dere det koselig?? *kjempe sjalu* hadde gledet meg sånn... =)

Annonse

Treffet var kjempe koselig!! Selv om november-jeg misunnet de som hadde fått mage litt <:( Neste gang håper jeg det dukker opp noen novemberjenter og gitt ;) Men du får slenge deg på treffet i Mai, nr3 :) Kanskje til og med jeg begynner å få mage da... *lengte* :)

Heisann jenter.

Så gøy at dere hadde et koselig treff!!

Jeg skulle gjerne vært med, men jeg var i Bergen... Så da gikk jo ikke det. Men neste gang er jeg definitivt med!! November-termin her også *Netta*, så da håper jeg vi har litt mage til neste gang ja :) :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...