Gå til innhold

Endelig på beina igjen..såvidt i alle fall..

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og ute skinner sola!! Dette har vært noen slitsomme uker... Hadde aldri trodd at det kunne gå ann å bli så sliten, kvalm og motløs jeg. Formen har faktisk vært så elendig at jeg ikke har klart å tenke på noe som helst positivt hverken omkring graviditeten eller livet ellers. Fra å ha svevd på en lykkesky der jeg startet på små strikkejakker og kikket på babytøy i smug har dagene gått over til å bare handle om å få unna de viktigste gjøremålene for at hverdagen skal ha gått rundt....

Med den formen jeg er i nå er det nesten skummelt å tenke på at jeg skal kunne klare å ta meg av et barn til, selv om jeg langt,langt inne vet at det vil bli enda en berikelse i livet mitt. Så kjære alle sammen fortell meg gang på gang hvor fantastisk det er med tre barn eller mer. Trenger litt oppmuntring nå jeg gitt!

Uff dette høres litt sytete ut, men som noen andre sa..er så godt å få det ut:-))))...og ja... ute skinner solen og formen er pittelitt bedre enn i går da!

Skrevet

Kjære løvemor!

Nå har vi masse hormoner som tuller med kroppen og tankene våre. Ikke lett å se positivt på livet dersom man føler seg trøtt, kvalm og sliten hele tiden. Men når den lille ser dagens lys, så er alle disse tunge dagene, ukene og tankene glemt. Tenk å få lagt den lille til brystet, kjenne lukten av nyfødt baby og få bli kjent med det lille vidunderet. Tenk på det første smilet, de første skrittene og de første ordene. Vi har masse å glede oss til. Det skal gå så bra atte, ser du.

Ta deg en tur ut, og nyt det deilige været.

Lykke til videre, vænnen!

Klem

Skrevet

Takk og takk!

Ble så rørt av innlegget ditt at jeg begynte å snufse litt (hormonene og følelsene styrer hele livet mitt akkurat nå!) Du har så rett så rett. Øyeblikket når barnet kommer ut, alle de sterke følelsene og det ubeskrivelige båndet som knyttes fra da av og inn i fremtiden.. Nå fikk du meg til å glede meg til fødselen av alle ting... selv om jeg er verdens verste fødekone ;-))

Skal ta på meg jakka å prøve å tusle en tur rundt huset i vårværet nå! Skader nok ikke med litt frisk luft ...Ha en god dag så lenge!

Skrevet

Livet er ikke en dans på roser om man er gravid, og trodde det..

Jeg og er trøtt,tiltaksløs og kvalm.Jeg har mørk blødning fra livmortappen noe jeg bestandig har i graviditetene. Ikke farlig, men nå må jeg holde sofaen og ikke løfte, gå noe særlig eller vaske hus.Herregud så kjedelig, jeg som er ei jente i farta. Får bare se lyst på livet......Vi er tross alt heldige og da kan vi egentlig ikke klage. Tenker på alle det går galt med og alle som ikke får det til med å bli gravid....

Jeg har 3 jenter og de er verdens herligste...Søte,snille jenter i tripp trapp størelse. Det er så flott å ha barn. Det er absolutt meningen med livet. De gir deg så mye tilbake.

Hold ut og du vil ikke angre en dag om 8 mnd.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...