Gå til innhold

Skriv deg på om du vil, gjerne anonym:)

Anbefalte innlegg

Jeg har lurt på en ting. Jeg satt å så på sidene ang sex&samliv, og jeg vet ikke hvorfor, men det er stort sett de som hekker i senga 2 ganger daglig minst 4-5 dager i uka som skriver inn og faktisk skriver at de gjør det så ofte. Så nå kommer utfordringen.

Jeg tror nemlig ikke på at de fleste som sitter inne på de forskjellige sidene her har sex hveeeeer dag omtrent hver eneste mnd. Jeg og min mann har alt fra 4-5 dager i uka til en gang pr 14dag eller hver tredje uke. Det kommer helt ann på humør og spesielt syklusen min. Nå er det litt labert om dagen, men har man ikke lyst så har man ikke lyst. Kommer nok snart tilbake:) Vi har vært sammen i 7 år, og de første to årene så var det vel nesten hver dag ja, men nå så har vi samleie og god sex kanskje ikke så ofte, men gud bedre så mye bedre den sexen er nå enn den som vi hadde tidligere:) hehe.

Så hvis noen finner det interessant så skriv hvor lenge forholdet har vart, og hvor ofte sånn gjennomsnittelig dere har sex pr uke i en mnd. Og har dette forandret seg med årene?

Noen er nymfomaner hele tiden om de har vært sammen lenge og noen ikke, sånn er det bare tror jeg. Håper hvertall det, for hvis ikke så er jeg vel litt unormal der og. Det viktigste er vel at begge parter er fornøyd og at den sexen man har er bra og god:)

Fortsetter under...

Kan gjerne skrive jeg. :) Men ikke anonym ;)

Vi har vært sammen i 10 år. De første mnd`ene hadde vi ikke sex. Det var ikke avtalt på noen måte, det bare ble slik....

Når vi først startet tror jeg vi fant ut at det faktisk bare ble bedre og bedre. Så da ble det nok en del. Men ikke mange ganger hver dag! Heller ikke hver dag....

Etter 3år ble jeg gravid! Da ble det en periode med lite og enda mindre sex.

Etter fødselen mistet jeg helt lysten! Var nok både full av hormoner, og sliten av å ta vare på et barn!

Det tok lang tid før vi fikk "gnisten" tilbake.

Etter et par år bestemte vi oss for å få flere barn!

Den første tiden ble det mest "pliktsex". Det tok måneder før det virkelig ble godt, og noe som vi begge greide å nyte. Men ingen barn ble det.

Noen år senere startet vi med utredning for hvorfor vi ikke ble gravide.

Da kom sex`en igjen i bakgrunnen for temperaturmålinger, el-tester og hormoner. I tillegg til flere andre undersøkelser som tok piffen bort fra det gode ved diverse områder ;)

Bår vi hadde holdt på med det et drøyt år ble sex`en bedre igjen, og vi praktiserte det med mer glede :))

Enda bedre ble det da vi fikk komme inn til prøverør. Da var ikke presset på vår side, men legenes. Det føltes hvertfall slik!

Det siste året har vi hatt et supert sexliv med sex både to og tre ganger i uka. Frivillig ;)

Men etter at jeg ble gravid har det omtrent ikke blitt noe!!

Sexlysten for min del er helt borte. Orgasme er ikke det samme heller. Merker så alt for godt at livmoren er okkupert.... (Men dæven døtte, det skal jeg holde ut med et par mnd altså....)

Akkurat nå er ikke begge parter fornøyd... For mannen ble jo dette en brå slutt med en superdupert sexliv (endelig). Så han sliter nok litt med abstinenser og ei kjærring som ikke er helt i form til å orke å hjelpe til.....

(Har et håp om å heller kunne gjøre det godt igjen om et par år. Når graviditeten er over, det samme med månedene med nattevåk)

først og fremst:sexen vår er super!!!

Har vært sammen i 5 år. De to første årene var det hopping i høyet så og si to ganger om dagen. Så har det stort sett vært 3-5 ganger i uka, men nå under graviditeten er det bare 2-3 ganger i uka. Lysten er ikke alltid på topp for tiden. I tillegg er faktisk samboeren min litt redd for å skade den lille under sex, hehe. Men det er litt bedre nå enn da vi var i 1. trimester.

Men jeg må bare få si at selv om antall ganger sex i uka har minket så har sexen blitt mye bedre for hvert år vi har vært sammen. Vi har det kjempebra sammen, men har så mye mer vi deler enn bare sex, så det er ingen av oss som klager=)

Har heller ikkeno behov for å signere med anonym=)

vi har vært sammen i snart 8 år nå. de 3 første årene var vi bare helgekjærester, så da ble jo all sexen samlet i helgene, så da ble det iallefall hver dag når vi var sammen. men så flyttet vi sammen og etterhvert så ble del til ca annenhver dag, helt til vi ble gravide første gangen, da gikk det veldig opp og ned med humøret for min del, så da var det hver dag en uke, og så ikke noe den neste.. vi har vel egentlig holdt oss til ca annen hver dag som regel. men etter at jeg ble gravid denne gangen så har jeg mistet mye av lysten, eller energien rettere sagt.. nå har vi sex kanskje en gang i uka.. en EN ting må jeg si når vi er inne på emnet; jeg får så utrolig raskt orgasme etter at jeg ble gravid!

og ja, jeg som så mange andre sier kan vel si at selv om vi ikke har sex så ofte som til å begynne med, så er sexen blitt mye bedre nå enn da=)

Hei, jeg feiger ut og er anonym...

Vi har vært sammen i 12 år og i begynnelsen var det veldig ofte, hver dag ofte, så ble det 4 - 5 ganger uka, så ble det det et par ganger i uka. Så ble det kanskje ikke det en gang...

Så ble vi gravide etter 10 år, og da tok det seg litt opp - jeg hadde veldig lyst i forrige svangerskap. Men etter at barnet kom har det blitt svært sjeldent. Kan gå flere uker mellom. Faktisk et lite under at vi ble gravide igjen (det var ikke planlagt, ren "arbeidsulykke"). Tror det er veldig vanlig jeg, at det dabber av etterhvert. Nå er det litt mer ork igjen, er sliten og trøtt om kvelden, på morgenen er det en liten jente som starter tidlig - og slik går no dagan....

Men etter hver gang vi har sex så er vi jo enige om at det er verd å ofre litt søvn for - men så er det glemt igjen....

Feiger ut jeg også og signerer med anonym....

Vi har nå vert sammen i 8 år.. som de andre skriver, så dabber det av etter hvert. Men når vi har planlagt og bli gravide, da er både jeg og mannen veldig klar.

Nå når jeg er gravid har vi sex max 1 gang i uken, har en syste på ene eggstokken, og kjenner det såååå godt når vi har sex, så det frister ikke... mannen er nok mer klar enn meg, men han må pent bare vente... sånn er det med oss. har mye mer lyst når jeg ikke er gravid, da har vi sex tre-fire g i uken..

Annonse

Når vi ble sammen for seks år siden bodde vi i begynnelsen et stykke fra hverandre , og da ble det jo veldig heftig når vi endelig var sammen . Vi flyttet sammen og sex hver dag. Så ble jeg gravid og det varierte en del i svangerskapet , men sexen ble bare bedre og bedre . Så etter to år ble jeg gravid igjen og litt nymfoman ..hehe . Slet ham ut i perioder (neida) , men dette var ganske hormonellt betinget . Da snakker vi en gang om dagen (med noen opphold selvfølgelig .. og noen ganger flere ganger om dagen )

Ting "normaliserte" seg etter fødsel og det kunne gå én uke uten . Sant å si synes jeg det er vanskelig å huske .

Denne graviditeten har jeg ikke hatt så lyst , og det har tilogmed gått 14 dager imellom .. men så er vi også ganske slitne og trøtte begge to. Han jobber turnusvakter , og jeg jobber hjemme (frilanser\oversetter) , og tar meg av det daglige med tre (noen ganger 4) barn . Vi synes ikke at det er stusselig med mindre sex , det er greit at det er sånn i perioder . Men vi digger hverandre veldig og blir i supert humør etter sex som har ventet .

Må innrømme at min lyst varierer i dette svangerskapet , men vi tar mye på hverandre og har generellt mye kroppskontakt , og det tror jeg også binder oss veldig tett sammen .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...