Gå til innhold

Lille frøkna er så forkjøla

Anbefalte innlegg

Trodde vi var ferdige med forkjølelsen, men så blomstret den skikkelig opp natt til i går. I går natt var jeg oppe i halvannen time med henne sovende i armene mine. I natt var det likedan, men det var to økter med en pottetett, våken frøken. Mannen min tok første tørn i 1 tiden, jeg tok runde to fra 5-6:30. Endte med at jeg satt i stua og sov. Fikk til slutt lagt henne i senga og hun sov til 7:30... Kan vel ikke akkurat si jeg er uthvilt! Hun er nok ikke så uthvilt selv, for hun sutrer en del. Eneste hun egentlig vil er så stå ved bordet og spise på fjernekontrollene til tv'n og videoen. ...nå har vi tannmerker i kontrollene våre. Hun har ikke noe feber, da. Men jeg tror jeg blir sprø, med sutrete barn og tunge, tunge øyelokk.

Fortsetter under...

...det er pysete å sove da.... hadde tilsvarende natt i natt!! Shit as!! I dag fikk jeg heldigvis sove til ni før Linea vekket meg, men ellers så var det ikke mye som skilte fra natten før. Prøvde å amme i ett tiden, men da bare beit hun. DET ER VONDT AS!!! Satser på at snørra renner ut av seg selv i løpet av dagen, for å suge den ut får jeg jo ikke lov til. (ønsketenkning)

Føler med dere, det er ikke morsomt med syke barn:-( Heldigvis har ikke Jesper vært syk enda, bortsett fra at han reagerte på siste vaksine og nå styrer med tenner (tror vi) og det er ille nok....God bedring, og håper det går over snart:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...