Gå til innhold

æsj grubler så mye om dagen...


gobop

Anbefalte innlegg

I dag er jeg bare 6+2, og synes de få symptomene jeg hadde er forsvunnet de siste dagene. Puppene er ikke spesielt ømme lenger (men fremdeles "store"). Ikke er jeg oppblåst heller lenger. Dvs - jeg hadde faktisk litt treg mage i går, men det gikk fort over. Merker lite til at livmor vokser - sist var jeg jo så tissetrengt, eller kom det senere?

 

Akk. Det er vel bare å vente og se. Lenge til uke 12 gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Tror nok du kan ta det helt med ro. Jeg er 5+0 i dag. Har de symptomene du nevner her. Har et barn fra før og da var jeg kjempeflink til å skrive dagbok gjennom hele svangerskapet. Det kommer jeg til å ha veldig glede av nå. Da hadde jeg ømme pupper og var øm og hoven i magen en periode. Så roet det seg ned før jeg igjen begynte å merke noe i form av at magen begynte å vokse.

 

:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff jeg har det AKKURAT likedan...kjipt..er ganske sliten, trett og emosjonell idag. så legger meg undr dyna med en kopp TE på sofaen og ser DR.Phil jeg...xxxxxxxxxx:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gobop!

Jeg har det på samme måte, mine symptomer kommer og går. Var veldig engstelig i begynnelsen, faktisk veldig skeptisk til at jeg faktisk var gravid, jeg ville jo bare merke noe....!

Men på mandag var jeg til tidlig ul og fikk se et lite knøtt med et hjerte som slo, og alt var helt fint:) Er 8 uker på vei. Så ikke bekymre deg, kos deg og tenk på hvor heldige vi er som har noen som vokser i magen:)

 

Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gobop:)

 

Kjenner igjen det du sier med at puppene ikke er særlig ømme, men fortsatt bevarer størrelsen. Var på ul i går og alt så bra ut (selv etter brun utflod..) Uff ja, de ukene går tregt noen ganger. Jeg er heller ikke så tissetrengt denne gangen når jeg tenker etter. Håper tiden flyr og at alt er iorden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg og kaster meg på denne. Har hatt symptomer som kommer og går igjen. Jeg er også 6+2 og nå de siste dagene har jeg nesten glemt at jeg er gravid. Innimellom stikker det litt i siden på magen (i eggstokk området). Jeg har ingen barn fra før og dermed ikke noe å sammenligne med. Grubler fælt og lager de værste scenarier i hodet.....og har ikke time hos legen før i uke 10. Noe som nå virker uendelig lenge til..... Ser at flere har tidlig UL, det kunne jeg og tenke meg, for faktisk å få bekreftet om det er noe der inne. Hvordan får man det? Er det privat eller via lege? Hvis privat - noen tips i forhold til Trondheim? Og pris??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar alle sammen :) Det er godt å ha en plass man kan gå med grubleriene sine :)

 

Nå har jeg supertreg mage igjen - har kjøpt svisker og kiwi, håper det hjelper.

 

Godt å høre at alt er bra med deg Ginger-mor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, i lige måte:) Alt som er annerledes denne gangen får vi nesten bare ta imot med takk.. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...