Gå til innhold

Prøvekluten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når har du time til UL? Jeg fikk ikke før 23.05, synes det er kjeeeempe lenge til..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og æ har no ikke en gang fått time:-O fikk du innkallinga i posten? men regne man på de å de ska vær ca i uke 18,så burdte no både du og æ fått i starten av mai?

Skrevet

...men e vel legen min som e treg her tenker æ...forrige gang så mått æ jo bestill timen sjøl for han hadd ikke sendt inn dem papiran han sku *arghh*

så tru mæ,ska ringe sjøl æ,om han ikke ha gjort de i dag...ska te legen klokka to..hihi,håpe på å få en smugtitt på UL hannes igjen..

Skrevet

Det tok akkurat en uke fra jeg var hos legen til jeg fikk brev i posten om time. Får vel bare vente til 23.05 da... Æsjjj, er jo så nysgjerrig:)

Skrevet

deffen det var kjapt levert må jeg si!hehhe,må vel vente til utti juni jeg da:-D

men har jo egentli ikke vært te svangerskapskontroll enda æ da..har jo den timen i dag..vært tusen gang te legen i d siste,men da har d bare dreid sæ om kvalme og sykemeldinga,så skjema mitt har dem ikke fyllt ut enda engang..bare tatt blodprøvan som ska taes

Skrevet

Men de må jo ta litt hensyn til når du har termin å da.

Skrevet

ja det sku man jo tru..ska høre med han i dag:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...