Gå til innhold

Pseudotvillingmammaer: Kjøper dere mye nytt?

Anbefalte innlegg

Hvor mye nytt kjøper dere til den nye babyen?

Tror ikke det blir så mye handlig her i gården. Har jo alt jeg trenger. Eneste blir vel en ny sprinkelseng. Tim er knør så i søvne og roterer gjerne rundt sin egen akse et par ganger i løpet av natten, så tror ikke han er klar for juniorseng enda.

Lurer litt på tvillingvogn og, men synes det er så mye penger for noe som kanskje ikke blir så mye brukt. De billige er enten bare opp til 15 kilo (ikke så lenge igjen til det) eller med så skrå rygg at de ikke kan brukes til nyfødte. Holder kanskje med søskenbrett?

Litt kjedelig egentlig. Var så kos og handle sist :)

Fortsetter under...

jeg kommer til å kjøpe ny sprinkelseng,ny stellepute,bilsete,søskenvogn( veldig billige på barnashus helt nede i 1500 kr,tror jeg skal kjøpe den..gikk fint an å bruke bag til nyfødt nedi) kjøpte bag til 199 kr var 300 kr avslag:)

ellers blir d vell litt hånduker,vaskekluter,klær å litt småting bare:)

Husker ikke navne næi,var en vogn de hadde fast lavpris på..prøvde bagen jeg kjøpte + lillemann på 20 mnd oppi å d var ganske go plass.. var på 3 jul den da.. har ikke råd til å kjøpe noe mye dyrere vogn jeg.. de har oxo modeller fra 2005 som skal selges ut de koster 3000 kr men de hadde ikke bøyle forran slik at bagen lå løst å d likte ikke jeg..

bagen hadde de tilbud på kunn ut uka hær,derfor jeg kjøpte den:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...