Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja det er kjempefint her!

Gleder meg stort til turer med babyen jeg også - flyttet hit i høst uten å ha rukket å nyte og bli kjent med omgivelsene så det blir deilig å utforske med den lille!

Sandvika er jo også et ypperlig sted å trille - Kalvøya, senter med spennende butikker etc. Vi vurderte sterkt å flytte nærmere Sandvika men så dukket drømmehuset opp på Bærums Verk:)

Annonse

Det kunne igrunnen vært artig med et lite treff for oss som føder på Bærum i begynnelsen av august! Kan jo godt være vi møter hverandre der;)

Vet at det er rundt 4-5 stykker i august-klubben dette gjelder! Var på Treff i Oslo og syns det var veldig koselig å bli kjent med andre gravide som venter på omtrent samme tid!

Gjest Ut på tur

Vi bor i Bærum og skal føde på Bærum sykehus. Har termin litt seinere den 15 August :)

Jeg har endelig kommet meg på beina igjen etter 3 skikkelig kjipe måneder (kvalm) nå er det bare bekkenløsningen igjen og den er ikke værre enda enn at den kan jeg leve med ;)

Etter å ha vært 100% passiv siden før jul har jeg nå laget meg et mål om å gå rundt kalvøya 3 ganger i uka. Jeg går etter jobb som vil si sånn en gang mellom 17-18. Jeg går ikke så fort og bruker vel omkring 40 minutter på å vagge rundt ;)

Kanskje noen vil være med en dag?

Vet har hatt ferie de to siste ukene så vet ikke helt hvordan det ser ut på jobb når jeg kommer tilbake. Men legger ut en tråd en dag jeg i tilfelle noen vil være med ;)

Hei:)

Jeg har fått råd om å gå litt pga BL så passer det blir jeg jo gjerne med en dag. Ser også at du er interessert i å bli med på treff - det er jo supert!

Har en mistanke om at jeg nok føder litt etter termin (5.august) så da kan det jo hende vi møtes på Bærum også;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...