Gå til innhold

Ikm i morgen, men ingen mens smer? Hva kan det være?

Anbefalte innlegg

Litt forvirra nå. Vanligvis har jg hatt mye mensmerter fra el og til jeg har vært ferdig med tr. Det har vært veldig ille og kraftige smerter. Men denne gangen har jeg ikke hatt noe som helst smreter. Litt ubehag som har kommet og gått, men ikkke noe vondt. Har en del utflod. Livmortappen er bakoverbøyd, men jeg vet ikkke. Kan det være noe mulighet for at det skjer noe om dagen?? Sliter med xtremt trøtthet, men det kan vel kanskje være pms?? Tørr ikke håpe jeg;)

Fortsetter under...

Synes det høres ut som det skjer noe spennende jeg:)

Det kan jo være du har sen eggeløsning eller evt ikke eggeløsning og derav senere mens....Men som du skriver så pleier du ha smerter, så heller på det spennende som skjer!

Du tester vel i morgen?? Spennende:)

Nei, el vet jeg har vært. Så det er det ikke. er inne i min 8 pp så håper jo det skal klaffe snart da. Men har en snikende følelse på at det vil ta ytterligere pper. Nei tester ikke i morgen. Har bestilt meg tester fra hurtigtest, men de kommer vel ikke før til helga. Forrige pp visste jeg det ik var vits å teste, så jeg gjorde det ikke. TR kom når hun skulle, eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...