Gå til innhold

Mai: Hva kler dere på mai-babyene med nå??


Andreas kom 17.Mai 2006

Anbefalte innlegg

Nå som våren har kommet og det er flott vær ute. Her i Larvik er det vindstille,sol og rundt 15-20 grader litt utpå dagen, på morgen/formiddag er det rundt 5-10 grader.

 

På formiddagen tar jeg på lillegutt : Korterma body,genser,bukse,sokker og tynn vindtett jakke. Dyne i vogna

 

På ettermiddagen tar jeg på han : Korterma body,bukse,sokker og tynn vindtett jakke. Teppe i vogna

 

Han sitter på lammeskinn enda,han er god og varm og kunne ikke tatt på han mer,han er ganske varm av seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er utrolig vanskelig å kle på lille snupp nå om dagen. Er rundt 10 grader her, men ganske sur vind egentlig. Har hatt på henne body, strømpebukse og en tynn fleecedress også har hun jo posen sin i vogna, men har stort sett glidelåsen på posen oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her i bergen har det vært litt opp å ned på varmen..noen dager har det vært litt kald vind... men stortsett har hun hatt på seg body og strømpebukse og reima dressen sin (vinterdress)... men hun har for det meste sittet i sandkassen osv..så da syns jeg hun må ha litt godt med klær på seg..;)

 

når hun sitter i vognen har hun kanskje dressen på seg da og og et lite helseteppe over seg eller noe sånt...

 

soveposen er pakket bort..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...