Gå til innhold

BIM-treff TRONDHEIM

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det er bra! forslag til datoer og plass?

har sjøl vært på to bimtreff i mitt liv...det ene på harveys,hvor de har usannsynlig store porsjoner mat!største kyllingsalaten jeg har sett i mitt liv ja...også har jeg vært på egon..begge var helt greie,og man fikk reservert bord til ganske så mange

Annonse

katrinamartine:

de gangene jeg har vært der på sånn treff,så har vi vært alene på harveys..hihi,de andre gjestene stakk vel når det kom et lass med hormonelle kvinner kanskje??

men kan jo være det er dager der som lønner seg mindre enn andre,vet ikke..hvor ligger nattergalen da?hva slags mat har de der?

Jeg vil fryktelig gjerne bli med!

Har vært på BiM-treff i begge mine forrige svangerskap og det var veldig vellykket! Kommer på det samme hvor vi treffes jeg vil komme uansett sted, men da må det være på kvelden, for jeg jobber til kl.16.30, samt at torsdager og søndager er dårlige kvelder her i huset for da er mannen borte..

Tone

Jeg jobber også på dagtid, så kvelden passer best :-)

Spiller egentlig ingen rolle hvilken dag, men synes den 25 høres bra ut. Like greit å avtale så gubbene kan få beskjed om å være hjemme.... :-)

Harveys høres bra ut!

Ellers er både jordbærpikene og den nye der gamle Odin lå veldig koselig...

Skal vi si kl.18?

Annonse

Jeg blir gjerne med på treff! Jobber turnus så det er litt vanskelig å si når jeg kan og ikke... Men hvis jeg har mulighet den dagen det blir så kommer jeg. 25. april på ettermiddag/kveld ser også ut som et fint tidspunkt for meg. Med forbehold da siden pappan skal levere hovedoppgave i den tida...

Hei, hei!

Jeg vil også gjerne bli med på treff!:) Jobber turnus, og den 25. april har jeg kveldsvakt... Men det er vel umulig å finne en dag som passer for alle uansett! Kanskje jeg kan bli med neste gang!:)

Har vært veldig lite inne på disse sidene, men jeg skal skjerpe meg sånn at jeg får med meg hva som skjer!;)

Hei og hå!

Hatt ei fin påske? Vi har vært på hytta på Oppdal. Kost oss med sol, ski og masse god mat og drikke...... alkohol fri sådan for min del, men kos likevel ;-)

Jeg har funnet ut at jeg har et møte på kvelden den 25. april... og det er kvelden det er snakk om å treffes på Harveys...

Synes det er synd for jeg har veldig lyst å være med.....

Har dere evt mulighet å møtes tirsdag 24 istede?

Evt hvor mange er det som skal være med i utgangspunktet?

Klem fra meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...