Gå til innhold

Leve i frykt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

pga av livet jeg levde før jeg ble gravid.

Var småkriminell og festa masse,jeg er livredd for at "myndighetene" skal komme å banke på døra og ta barnet mitt fra meg pga. den jeg var før.

Jeg la bort det livet før jeg ble gravid uten problem,nå er

H*n alt for meg, og vet selv at jeg er en god mor.

Men frykten er der fortsatt, er det vanlig?

Og det at jeg lever med en som har vanskelighet med å slutte tjallen gjør frykten enda sterkere,

Kan de ta h*n fra meg på det grunnlaget?

Han er en fantastisk far, og gjør alt for oss, jeg vet han ikke vet at jeg lever i frykt for det han gjør. Jeg prøver bare å støtte han slik at han også en dag kommer seg bort fra det.. Er det feil av meg?

Svarer ikke på useriøse innlegg, så dere som tenker på å legge igjen en stygg mld. lev i mine sko 3år,så kom hit å svare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde barnevernet kommet til deg i dag, ville de mest sannsynlig gitt deg et klapp på ryggen og en aplaus. Det du forteller her er en hver barnevernspedagogs drøm.

Riktignok stiller de seg som regel skeptisk til bruk av hasj, men det er ikke pga evt omsorgssvikt. Det er heller prinsippet om at du gjør noe som er ulovlig.

Nå er barnevernets oppgave å ta seg av tilfeller der det foreligger omsorgssvikt, og ikke å avdekke kriminalitet. Dermed er dette en politisak og ikke en barnevernssak, så de kommer neppe til å bry seg noe videre om det.

Håper det går fint med deg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...