Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja har jo stadig vekk drømt om babyer ,positive tester,fødsler..o.l..

Men i natt drømte jeg for andre gang iløpet av kort tid,at jeg fødte en liten guttebaby,en helt nyyydelig en..litt før termin..

Var så detaljert,fra jeg satt og kjente første murr,til plutselig sterke rier,og til jeg presset han ut..etterpå var jeg på trilletur(shopping)muligens inspirert av en annen tråd her inne ..he he..

Koselig drøm var det hvertfall..:)

Er jo i ELtider(håpets tid) så deilig med slike drømmer..

Har ikke fått svar fra gyn ENDA,så vet jo ikke en gang om drømmen kan bli sann..men uansett en deilig drøm var det..

Er en stund siden jeg har turt å håpe noe særlig nå,så det var godt,jeg trengte litt positivt..har vært litt tung i det siste..

Ville bare dele min koselige drøm med dere jeg:)

Ha en fin dag.

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8791933-nok-en-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Skifer!

Så koselig drøm, og så koselig at du ville dele den med oss! Det er også godt å høre at du begynner å få håpet tilbake, etter alt du har vært igjennom den siste tiden.

Kos deg i denne deilige el-tiden, håper inderlig at du er sanndrømt!

Klem,

Å, sånn en deilig drøm:)))

Å drømme om fødsel symboliserer en ny begynnelse, en frisk start!!!

Du skal se at dette er starten på din spire, skal tenke på deg i disse EL tider:)

Selv hadde jeg positiv EL test i dag, på dag 25!!! så får vi nå se da:)

En kjempefin dag til deg også.

Klem fra

Annonse

Det hørtes ut som en flott drøm..!! Håper at du er sanndrømt, skifer, og at du denne måneden belønnes med en sterk spire !

Etter å ha prøvd så lenge, blir det nesten litt uvirkelig at det faktisk forhåpentlig til slutt skal ende i et nytt lite menneske.

Godt da med slike drømmer som gir nytt håp !

Lykke til fortsatt denne pp- vi skal jo teste positivt sammen vi, sånn ca rundt den 12.april... :-))

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...