Gå til innhold

ok jeg er redd, kan noen hjelpe litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 6+3

Har de siste to dage hatt kraftig diare, er begynnt med ido-form,blåbær saft, biola, men ikke blitt bedre. Hvor farlig er det for den lille, det er jo nu alt det grundleggende dannes, hjelp!!! Er kvalm og har hodepine i tillegg, forsøker å drikke nok. Hva kan jeg gjøre, hvilke undersøkelser bør jeg få tatt??

Jeg bestiller legetime om 20 min ....

Men kan dere hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at diare ikke er farlig, det hadde jeg også da jeg var i uke 5 er i dag uke 8 og skal til legen kl. 10.

Jeg ville ikke tatt idoform eller noen annet form for medisiner men heller bland litt potet mel med vann og drikk det, det hjelper utrulig bra og er ikke skadelig for fosteret.

Tror nok du kan slappe av angående diare, tror ikke fosteret tar skadet av det. Vi gravide har jo problemer med å komme oss på do og når jeg først gjør det er det løst siden det er lenge siden sist (sorry detaljer).

Ringt til legen du men tror nok du kan slappe av og ikke ta noen medisiner før du har snakket med legen.

Lykke til

Skrevet

når jeg ble matforgiftet sist jeg var gravid så fikk jeg resept på idoform så jeg tror ikke det skader, men er best å høre med legen din først..

jeg også har begynt med en slags diare og vondt i magen.....

Skrevet

Takk for svaret.

Fikk nu en time, men det kunne ikke gå under svangerskap time, litt rart da jeg ellers ikke ville ha gått til legen om jeg ikke var gravid?

Potetmel mm det må jeg prøve !

Skrevet

Hva syntes dere er det unødvendig med legetime?

Skrevet

Omgangsyke (enten diare og oppkast eller kun en av de) er vel veldig vanlig på våren. De meldte jo at omgangsyke kommer i mars så det er kanskje det du har fått.

Jeg tror at du skal ta den legetimen du fikk for å beroe deg selv. Du blir nok mer rolig etter å ha snakket med legen.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...