Gå til innhold

Test av barnevogner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

god kveld... ;) Så bra da, da skal jeg ihvertfall se på det i morra..;)

Ellers da?? Her tusler det å går,jobbet i dag,å holdt på litt hjemme,vasket å ryddet i ett skap,.,Deilig å få gjort,får liksom "ånden" over meg når det er vår og godt vært assa.....::))) Du har holdt på med i dag da?Skal til legen igjen på fredag å ta blodprøver jeg,pga var for tildlig å ta det forrige uke.... Du? lurer litt på en sak..Når folka skriver termin og sånn fks "12+3" mener de da at de er i uke 12 + 3 dager?Har ikke helt skjønt det ennå da....Hihi.......Nå skal jeg spise litt jeg,ostesmørbrød...*nam nam* så kan vi jo skravles snart?Typen er litt asosial pga,fotball på tv...Du slipper det?? HEldig ja

God kveld!Skulle ha ryddet ut masse drit av klesskapet mitt jeg men er så tiltak å begyne da...I dag har jeg vært på Lillestrøm og møtt en gammel venninne og spist lunsj på Jekyll & Hyde.Var skikkelig kos!Også har jeg og samboeren gått tur med bikkja.Spist pizza til middag og sett på Gilmore girls og Ugly Betty.Og nå ser vi på Lost.Skikkelige tv slaver:)Og når man skriver 12+3 så mener man uker +dager ja:)Og jepp her er det fotballfri sone.....Hurra....!!!

Ja det er skikklig tiltak å begynne å rydde ut av klesskapet..Koselig å treffe igjen gamle venniner da;) hvilken hund har dere? Vi har ei tispe som er beagel..Skikkelig søt,..Men gruer meg litt til babyen kommer,hvordan bikkja vil reagere da liksom....Får håpe det går bra vel;) Fikk ikke sett ugly Betty jeg,,skjedde det noe morsomt?Skikkelig bra serie!!Her byttes det på med fotball og lost,,,..Går jo ikke ann å gå glipp av noe *mannfolk assa;)*hehe...Okay, da har jeg fått svar på det termin greiene,,,, Forresten.... Hvordan får man en mann til å bli fotball fri????;)

Vi har en hannhund på 3 år som er langhåret dvergdachs.Han er ganske bortskjemt så blir helt sikkert sjalu når babyen kommer:)Men det går seg nok til.Ugly betty begynte i den gamle jobben sin igjen.Hender at vi knipser mellom to kanaler på tv også...hehe:)Aner ikke hvordan man får en mann fotballfri jeg assa...Min har alltid vært det så er veldig heldig:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...