Gå til innhold

Test av barnevogner

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tv2 hjelper deg på torsdag kl20.30 skal de teste barnevogner:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

god kveld... ;) Så bra da, da skal jeg ihvertfall se på det i morra..;)

Ellers da?? Her tusler det å går,jobbet i dag,å holdt på litt hjemme,vasket å ryddet i ett skap,.,Deilig å få gjort,får liksom "ånden" over meg når det er vår og godt vært assa.....::))) Du har holdt på med i dag da?Skal til legen igjen på fredag å ta blodprøver jeg,pga var for tildlig å ta det forrige uke.... Du? lurer litt på en sak..Når folka skriver termin og sånn fks "12+3" mener de da at de er i uke 12 + 3 dager?Har ikke helt skjønt det ennå da....Hihi.......Nå skal jeg spise litt jeg,ostesmørbrød...*nam nam* så kan vi jo skravles snart?Typen er litt asosial pga,fotball på tv...Du slipper det?? HEldig ja

Skrevet

God kveld!Skulle ha ryddet ut masse drit av klesskapet mitt jeg men er så tiltak å begyne da...I dag har jeg vært på Lillestrøm og møtt en gammel venninne og spist lunsj på Jekyll & Hyde.Var skikkelig kos!Også har jeg og samboeren gått tur med bikkja.Spist pizza til middag og sett på Gilmore girls og Ugly Betty.Og nå ser vi på Lost.Skikkelige tv slaver:)Og når man skriver 12+3 så mener man uker +dager ja:)Og jepp her er det fotballfri sone.....Hurra....!!!

Skrevet

Ja det er skikklig tiltak å begynne å rydde ut av klesskapet..Koselig å treffe igjen gamle venniner da;) hvilken hund har dere? Vi har ei tispe som er beagel..Skikkelig søt,..Men gruer meg litt til babyen kommer,hvordan bikkja vil reagere da liksom....Får håpe det går bra vel;) Fikk ikke sett ugly Betty jeg,,skjedde det noe morsomt?Skikkelig bra serie!!Her byttes det på med fotball og lost,,,..Går jo ikke ann å gå glipp av noe *mannfolk assa;)*hehe...Okay, da har jeg fått svar på det termin greiene,,,, Forresten.... Hvordan får man en mann til å bli fotball fri????;)

Skrevet

Vi har en hannhund på 3 år som er langhåret dvergdachs.Han er ganske bortskjemt så blir helt sikkert sjalu når babyen kommer:)Men det går seg nok til.Ugly betty begynte i den gamle jobben sin igjen.Hender at vi knipser mellom to kanaler på tv også...hehe:)Aner ikke hvordan man får en mann fotballfri jeg assa...Min har alltid vært det så er veldig heldig:)

Skrevet

Må nok gå og ta kvelden jeg nå.Jeg ble så innmari trøtt...Men vi snakkes vel her inne igjen snart.God natt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...