Gå til innhold

Alle som blir gravide denne uken har termin rundt julaften... =o) Julebaby!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvis jeg blir gravid på denne el blir termin 3.juledag ;) men siden de er første pp etter prevensjon, så vet jeg ikke om el kommer når den skal og sånn.. får bare krysse fingrene og ha masse sengekos.:)

Annonse

Annonse

16/12 her N Å R det blir P O S I T I V test neste uke (langfredag) (håpe håpe) Skal på hytta i påska,så i påske sekken min skal det ligge; kvikk lunch, appelsin,solkrem, P I S S E P I N N E R!!!!! og litt mer....:):):) så jeg skal vel sitte på utedo og teste...hehehe

Oi, saa mange det var her! Moro det... =o)

Rett og slett paaskespirer som blir julebabyer. Hoeytidsmennesker, hehe... Passe koselig mage i sommer og saa serioees ruging naar kulda setter inn, en fin graviditet med andre ord, og saa advents/jule/nyttarsgaven da...

Lykke til alle sammen, her hoppes det serioest i hoeyet hver dag for tiden... Har estimert EL til aa vaere i dag eller i morgen, og da blir det lillejulaftenbaby altsaa.

blir 23.des på meg...viss det klaffer...håper på det...har hatt masse sex denne uka...men ikke for masse...må jo vere kvalitet på varene:P

håper dere lykkes alle sammen...det blir i så fall verdens beste bursdagsgave til meg 13.april når jeg kan teste:)

Oi stratosen!

Det var veldig likt meg....hihi... Jeg har ogsaa termin lille julaften dersom jeg skulle vaere saa heldig, og saa har jeg bursdag rundt IKM!

Haape, haape for baade deg og meg, det kaller vi ordentlig bursdagsgave, fnis... Jeg skal forresten ogaa teste paa din bursdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...