Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Og det funket! Jeg var helt desperat. Ingenting som hjalp! Jeg lå i sengen i flere timer og kunne ikke reise meg. Det var helt grusomt. Smertene var så enorme og intense at det var helt grusomt. Jeg vrei meg i smerte og gren og hulket for det gjorde så vondt. Og enda verre ble det når jeg hele tiden må tisse, men klarte ikke gå på do. Det var rett før jeg tisset i sengen. Rullestol hadde ikke nyttet for jeg greide ikke bevege meg fra stillingen jeg lå i i sengen. Den verste dagen, våknet jeg i 8 tiden om morgenen av at jeg måtte sånn på do. Når klokken var blitt ca 14 på ettermiddagen hadde jeg greid å komme meg ut til toalettet. Mens jeg lå fastlåst inne i sengen ringte jeg både lege, jordmor og fysioterapeut, men det var ingen som kunne hjelpe meg. Moren min var her for å hjelpe meg, men det var ingenting hun heller kunne gjøre. Prøvde å ta paracet men det hjalp ikke heller. Hadde paralgin forte men fikk beskjed av legen at det måtte jeg ikke ta (selv om det står i pakningsvedlegget at gravide kan ta det).

Jeg ringte senteret for alternativ medisin i bergen; Den Ene og bare sa "hjelp". Jeg visste ikke hva eller hvordan, men var helt desperat. Jeg fikk en time der, ante ikke til hva, men jeg kom meg ned der.

Jeg fikk healing og lett masasje i korsryggen, og beina ble massert på spesielle punkter. Dette hjalp! Når jeg skulle reise meg fra benken igjen kunne jeg faktisk stå på beina uten at jeg holdt på å knekke sammen av smerter. Jeg gikk til behandlig en gang til etter noen dager. Etter dette greier jeg å gå ut av sengen, greier å gå på do, trenger ikke bruke krykkene for å gå fra stuen til kjøkkenet etc. Har vondt i bekkenet enda, men nå klarer jeg å bevege meg, og jeg hyler ikke av smerte når jeg går ut av sengen om morgenen. Og jeg KOMMER meg faktisk UT av sengen uten å bruke flere timer.

Dette er verd å prøve :)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...