Gå til innhold

overvektsoperert ?.....

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med enorme smerter i magen allerede, til tider er det så ille at jeg mister pusten.Jeg er bare i uke 10. Legen min sier at jeg har masse arrdannelser og sammenvoksninger i mage/tarm systemet og derfor vil jeg antakelig ikke bli smertefri eller i det minste bedre før etter fødselen, jeg ble slankeoperert i 2002 og er stor fornøyd med resultatet av operasjonen. Det jeg lurer på er egentlig om det er noen som har erfaringer fra dette med store mage tarm operasjoner og svangerskap.?.

Jeg blir litt matt når jeg tenker på at jeg skal "gå " i 30 uker til med slike smerter, men på den annen side har jeg valgt dette selv, og legen min sa klart ifra at det ikke er noen enkel vei jeg hadde begitt meg ut på......Men jeg er utstyrt med et enormt pågangsmot og vet at dette går bra til slutt.......

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei på deg!

Nå er du jo noen uker til på vei, og jeg håper det går bra med deg. Jeg er 33 uker på vei, og var slankeoperert i desember 2005. Jeg har ikke hatt store smerter, men har hatt en del andre plager. Det går mer på at jeg ikke tar opp jern så bra, slik at feritin-nivået mitt har ligget på 6 hele svangerskapet. I dag fikk jeg konstatert en nedgang i Hb fra 12,1 for tre uker siden, til 9,4 i dag. Det er jo noe lavt.

Det går i alle fall bra med alt annet. Du kan gjerne sende meg en mail eller legge meg til på msn:

[email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...