Gå til innhold

er det normalt?

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

ønsker seriøse svar..

er det normalt å blø etter sex? ikke sånn mye men en del flekker på papiret noen timer etter sex? blri litt skremt så håper noen vet det, eller har opplevd lignende, har ikke vondt noen plass..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke om det er så normalt, med mindre du var jomfru =)

Men, det kan strengt tatt være en rift eller noe i skjeden. Alt er sikkert helt fint =)

Skrevet

Det er helt normalt.:)

Tror det var noe med at slimhinnene er svakere når man er gravid.

Så lenge det er lite, friskt og gir seg etter kort tid, så er det ihvertfall helt ufarlig.

Skrevet

D kan også være en lite blodkar som er sprengt, og d er hvis heller ikke noe farlig:)

Skrevet

jeg har også opplevd det, og ble ganske bekymret. Men det er valig!

Skrevet

Har alle her et aktivt sex-liv eller?!;) Ikke jeg-men jeg gleder meg til jeg treffer en ny mann!;)

Skrevet

tja aktivt kan det vel ikke kalles til meg, men jeg har en venn som jeg møter når behovet melder seg:) håper det kanskje kan bli noe mere etterhvert med den vennen da:)

Skrevet

ikke for og være ekkel- men synes ikke han at det er litt rart og ha sex med en som er gravid..? jeg føler at jeg ikke har noe sjans etter at eg ble gravid..

Skrevet

Jeg føler at folk skygger litt unna når de ser jeg har mage! Tror vel jeg er lykkelig gift eller noe! Ikke noe bra sex-liv her nei! Får holde ut et par måneder til!;)

Skrevet

ja, det var det jeg mente.. synes uansett at det er litt slutty jeg

Skrevet

nei i og med at denne vennen har jeg kjent i mange år og at vi bryr oss om hverandre og han har vært med meg under hele svangerskapet og er min eneste sexpartner så synes ikke jeg det er slutty, men hvær til sin smak.. han synes ikke det er ekkelt med magen min, han synes det er sexy:)

Skrevet

hehe mememeMedGuttImagen, man må jo stille noen behov;) ingen skam i det ;D *glise*:)

Skrevet

hehe, jeg skjønner det :P

Stå på, søta :))

Skrevet

wiii takk skjønningen:) vi kommende alenemødre fortjener litt kos og berøring uten at det er noen skam i det:)

Skrevet

jeg har sex!! (med barnefar da) men jeg har sex likevel=)

Skrevet

å herre det var teit skrevet "hallo, jeg har sex, jeg har sex!! hallo!! se hit,, jeg får meg noe" :P

Skrevet

teit skrevet av meg altså=)

Skrevet

jeg synes den moralske støtten dær var meget stilfull og søt *le*:) du er bra søt:)

Skrevet

Det blir nok etterhvert, men vær sikker, klippe noen strenger FØRST!!!!! :-) Tre barn får holde... ;-)

Skrevet

Er normalt å blø etter sex ja, fordi man er mye mer blodfylt der nede under et svangerskap :)

Er du bekymret ta det opp med din lege eller jordmor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...