Gå til innhold

Blighted ovum

Vårgutten-08 <3

Anbefalte innlegg

Ble påvist det da jeg var på tidlig ul i uke 11, med påfølgende utskrapning. Tenker så fælt på om årsaken til dette er at det er noe galt med meg, og at jeg aldri kommer til å få barn... Noen her som har hatt en BO og blitt gravid igjen, og det har gått bra?? Legen sa til meg at det ikke var noe grunn til at det skulle skje igjen.. men...alikevel....Tankene er der....

Håper alle her snart får en frisk og fin spire som klorer seg fast:)

Klem

Fortsetter under...

Hei!

Først må jeg bare si at det var trist at du mistet...

Har også opplevd BO, det var jo ikke noe særlig... Oppdaget på ul etter litt brunlig utflod i uke 12... Hadde utskrapning 16 februar, (oi, tiden har jo gått...)

Kjenner meg igjen i tankene du har, men trøster meg med at det blir sendt prøver av alt til patologen for undersøkelse, og om det skulle være noe unormalt ved dem så får du jo svar.

Jeg har enda ikke fått mensen igjen, men gjetter at den er på vei snart!

Lykke til til deg, og ta det med ro, det er bare noe som skjer innimellom. Legene mine sa også at det ikke var noe vi kunne gjort, ikke noe som tilsa at dette skulle skje igjen og at selv om det ikke er så vanlig så bli en også gravid senere. Du har jo tross alt blitt gravid, det må du huske på.

Ble litt rotete og litt langt...

Trøsteklem til deg.

Hei du:) Takk for svar.. Var til utskrapning 19 feb jeg da. Fikk mensen igjen på torsdag (4 uker og 3 dager etter utskr.), så håper kroppen er i rute igjen... Jeg hadde bestillt time til tidlig ul, bare for å se om alt var i orden, den dagen våknet jeg opp med brunlig utflod...typisk.. Følte egentlig hele tiden at noe ikke stemte helt. Så da vi kom dit var det bare fostersekken og noen skygger vi så..forferdelig bilde...

Håper at tanta di snart er på vei da:) Jeg vet ikke om vi skal prøve veldig aktivt nå med en gang igjen.. heller bare ta det som det kommer...så får vi se.. Er nesten redd for å bli gravid igjen.. Kommer vel til å være helt overnervøs de første 12 ukene!!!

Masse lykke til, til deg:)

Hei igjen, så at du hadde sagt noe siden sist jeg var her... Er ikke her inne så mye, men ser litt innom av og til..

Kjenner meg igjen i det å gå og kjenne på at alt ikke var helt som det skulle, jeg var gentlig ganske så bekymra hele tiden, men ble beroliget av legen underveis...

Det rareste tror jeg var da han skrev ut bildet av den helt tomme livmoren og la det i en konvolutt som vi skulle ha med oss på sykehuset... Hadde jo håpet så veldig at det skulle være bildet av det lille barnet vårt vi hadde med oss hjem den dagen...

Hvordan går det ellers med deg? Her er ingen tante kommet enda, begynner å bli litt utålmodig... Er jo syv uker siden utskraping på fredag nå...

Kjenner også litt på det at jeg kommer til å være overnervøs... Men vi har blitt lovet tidlig ul så da får man jo håpe at det kan hjelpe litt på :)

God påske til deg iallefall, godt å snakke litt med noen som har vært i samme båt :)

Hei,

saa trist aa hoere at du mistet.

Kjenner meg godt igjen, i fjor mistet jeg selv i uke 6/7 (BO), det ble paavist ved tidlig UL i uke 8 etter at jeg hadde hatt brun utflod to ganger.

Kjenner meg ogsaa veldig godt igjen i forhold til tankene i ettertid, jeg var kjemperedd for at jeg ikke skulle kunne faa barn og at dette skulle skje igjen. Men jeg ble gravid igjen etter 5-6 maaneder (fikk beskjed om aa vente 2-3 maaneder foer ny proeving), og naa har jeg 4 dager igjen til termin! Saa snuppa klorte seg fast denne gangen, og naa gleder jeg meg sinnsykt til aa treffe henne:)!

Lykke til videre, du skal se det gaar bra neste gang.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...