marita*mamma*har fått jenta Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 off...sitte her på overtid og tanta vil ikkje visa seg...har fått negative test. fekk i 9 tida i kveld noen så vonde følelser nede i magen.akkuratt som noe drar og sliter i ett eller annet...skikkelig ubehagelig...dunker på de her og der i meg føler jeg. pleier ikke ha det slik når tanta dukker opp,men er det henne og hun prøver og lure meg så kan hun bare se og komme...
Erisa* Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Hmmm... Kan jo være tanta ikke kommer og du er gravid men bare produserer litt lite hcg... Det hadde jo vært superdupert! Rart med vondt i magen, da..
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2007 ja hadde jo vært helt gudd om det var slik.akuratt som om livmora strekker seg...slik jeg kan huske fra mitt forrige svangerskap...men da mener jeg at jeg burde fått positiv test om det var slik at den vokste,men mulig jeg har hatt eggløsning noe senere også så aner ikke...helt forvirra over dette her jeg...den har alltid kommet på den dagen den skulle. uten om sist gang og denne...kroppen er rar og forstå seg på .
Erisa* Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Hei marita! Har du fått tantebesøk eller testa på nytt?
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2007 den dumme tanta kom i dag tidlig.....
Erisa* Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 Ååå, det var trist. Teite tanta! Håper det klaffer neste pp, da!
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. mars 2007 ja det håper jeg også..går vel egentlig inn i min fjerde pp nå.hadde håpet det klaffet fort ,men ikke så mye mulighet vi har for å gjøre det hehe så sjangsene blir jo noe mindre da. måtte det også klaffe fort for deg også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå