Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er hyggelig med bursdag, men ikke så hyggelig når tallet begynner på 4 og man ønsker seg en baby.

Vi har vel egentlig satt strek nå. Etter tre innsettinger.

Så har vi iallefall forsøkt det vi kan for å få et søsken til datteren vår.

Ønsker lykke til til dere som forsøker videre. Stå på !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære Aguin... Vil jo gjerne gratulere deg med dagen, men skjønner også veldig godt at det ikke er greit å bli eldre når barneønsket er så stort. Håper like vel du har klart å feire og glede deg over dagen.

Leit å lese at dere setter strek, men det er et valg jeg har stor respekt for og som det ikke er lett å ta. Det er så mange håp, ønsker og drømmer som brister, og det gjør vondt. Husk at det er lov å sørge og være lei seg, du må gråte alle de tårene du trenger - jeg forstår deg.

Mange tanker og klemmer fra

Skrevet

Forstår deg godt jeg!

Men prøv å nyt dagen i lag med familie og gode venner.

Ville bare si gratulere med dagen:)

klem

Skrevet

Jeg håper du får en fin gebursdag Aguin,selv om denne dagen også stadfester vanskelige beslutninger.Håper du får en koselig dag tross alt !

Klem fra

Skrevet

Gratulerer med dagen:-)

Skjønner det ikke er lett, men håper likevel du får en fin dag sammen med de du er glad i

Klem

Skrevet

Gratulerer med dagen:-)))))))))))))

Skjønner det ikke er lett, men håper likevel du hadde en fin dag med de rundt deg som du er glad i. Krysser fingrene for at vi sitter med et lite barn i magen om noen mnd begge to.

Klem

Skrevet

Hei

Gratulerer med dagen!

Føler med deg, og ønsker deg masse lykke til!

Ikke gi opp, dere har et under og håper av hele mitt hjerte at dere får

det til naturlig en gang snart eller med mer hjelp dersom dere bestemmer dere for noe annet!!!!

Prøv å nyt dagen og gled deg over at du har en nydelig datter!

Klem

Skrevet

Takk snøfilla.

det blir noen tårer ja.

og HCG n går jo opp og ned som en jojo, så det er litt av hvert om dagen.

Skrevet

Takk for trøstende ord jenter.

Det går nok bra.

Ikke nok med at det ikke gikk, men HCG'n gikk opp til 100 i dag igjen istedet for ned til 0.

Mulig Exu eller hva dere sier. Satser på at kroppen kvitter seg med det lille frøet, Det er iallefall sikkert at det ikke vil vokse seg til en liten baby.

Skrevet

Hei Aguin og gratulerer med overstått dag.

Håper dagen din ble en fin dag, til tross for stigende og synkende hcg.

Det er et slit, jeg vet det..

Jeg sliter jo som sagt med noe som ikke er liv laga, de fant ikke noe i livmoren sist og her går hcg en opp og ned som en jojo.

Kunne det liksom ikke bare være over, sånn at en kan takle dette og gå videre? Hvorfor skal det liksom gnis inn i fjeset på oss?

Skulle ønske at utfallet ble positivt hos deg nå, for det fortjener du!

Men naturen er lunefull.... slemme naturen!!

Som legene mine sa til meg, når blødningene var over, så var det bare å ha sex ,sex sex, for sjansene for å bli gravid på nytt var større.

Og alt må jo prøves?

Her er det sexforbud nå.. Pga fare for infeksjon, med eller uten kondom, det spilte ingen rolle.

Venter på tlf fra sykehuset idag om resultatet av hcg en jeg tok i går.

Og da får de virkelig gjøre noe for å stoppe dette marerittet ,mener jeg. Jeg orker ikke dette lenger, det er nok at jeg ikke lyktes om jeg ikke skal leve og puste og få gnidd min udugelighet inn i fjeset. Nå har dette stått på siden 7 mars, og jeg er lei...

Håper du får din etterlengtede spire, Aguin!

Det gjør jeg virkelig!

Masse store klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...